Kor tida går

 

Eg er midt i utan å skjøna farta.

 

November tek slutt i slutten av veka, eg har ei jente som snart er 24 år. Jula lurer rundt hjørnet og eg vurdera å kjøpa meg dampvaskeutstyr.

 

Eg tenkjer nokre gong at eg kan klarer alt. Om eg berre vil.

Dagar og veker rasar forbi. Det er kurs, reiser og møter.

For tida går.

Går, går og går.

 

Eg ser attende og til sides. Eg ser framover og tenkjer på det som har vore, som kan brukast.

Alt….kunnskapen, smerta og redslene. Det å ikkje strekkje til. Gleda og det ein veit ein meistrar.

Det kan brukast.

Konstruktivt.

 

Og medan går tida.

Eg står framom ei ny veke.

I sekken har eg meir energi enn eg har hatt på lenge.

Mindre smerter.

Meir sjølvsikkerheit.

Dei siste vekene har eg fått trua attende, om at alt kan gå.

Og at eg ikkje orkar meir, orkar ikkje meir av å væra der eg har vore.

Lenge.

Lei av å ikkje kunne, av å verta mistolka av dei som ikkje er så fline til å lese andre.

Eg vil berre noko anna.

For her har eg vore lenge nok.

Og eg trur eg kan.

Utan dei store faktene.

 

Men no er det på tide å pakke ned helga.

Ei fin helg med minusgrader, vakre himlar og varme i omnen.

 

For i morgon kjem ein ny dag.

Ein ny dag med oppgåver.

 

 

6 kommentarer
    1. god morgen.Ja tiden går fort,da tenker jeg att en har det godt :)) godt å få oppleve barna bli voksne og se att deiklarer seg godt i livet.
      Godt å høre att smertene er reduserte,da orker en så mye mer,om ikke hele heimen blir nedvasket til jul,ja så blir det jul uansett,det er menneskene i heimen som bestemmer om det skal bli en fin atmosfære eller ikke 🙂 tror heimen din oser av nostalgi og hygge eg :))
      ønsker deg en fin uke

    2. Ja tiden går alt for fot faktisk. Jeg er glad for at du har det bedre nå. Jeg liker godt å lese dine innlegg…du har en egen vri som jeg liker veldig godt.

    3. Hei igjen. Nok en gang skriver du fine ord til ettertanke. Ja, tiden den går og går. Ønsker deg en like vakker kveld som det bildet ditt! 🙂

    4. fruensvilje: Takk, den uka gikk også i en aldeles fryktelig fart, lett en øker på når kroppen funker bedre :))).
      Ja, vi lever med hvordan barna har det. Vi må kose oss med alt som er bra.
      Riktig fin ny uke til deg:))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg