Må berre igjennom

I dag har eg stabla meg bort til pc’n, og det er bra. Går rette vegen da.

 

Eigentleg skulle eg til Molde i dag, på eit spanande seminar om kjeldekritikk. Eg gledde meg til dagen, men eg skjøna i går at det berre var å kasta inn handkleet, så eg sa i frå om ståa.

Eg har bjeffa meir enn hunden, når han høyrer dyr på utsida, gjer. Sår i mellomgolvet.

I natt fann eg vegen til kjøleskåpet, hadde eg noko eg kunne bruka……og trur du ikkje, der sto ei flaske med hostemikstur mot tørrhoste. Det hjelpte.

 

Og no som eg skulle i gong med mitt supersunne liv……

Men det er berre ei utsetjing.

I dag er eg nok feberfri, og har tenkt meg jobb i morgon. Men eg trur eg berre får stå over treninga på ettermiddagen, er sikkert ikkje så lurt å pesa seg gjennom sirkeltrening med hostebøyer og rennande nase. Trur kanskje eg skal helda folk litt bort frå meg.

I dag koka eg på kaffien og bad opp leieboaren min. Ho torde å kome.

 

Ei venninne vil vi skal reisa til varmen – vi starta å snakka om det i november, eg har meldt meg på ei hotellhelg med spa, og før sommaren skal eg på opptrening…….jau, det skjer visst meir rundt meg enn på ei lang stund.

Og vekta går riktig veg.

Så det er mykje bra.

Leddgikta er ikkje heilt under kontroll ennå, men det blir etter kvart.

 

Til slutt blir dette overlags bra, ein drittforkjøling må eg vel tåla!

 

6 kommentarer
    1. masse god bedring,her fikk mannen i heimen den hosten og nesen i dag så i morgen blir han hjemme,får bare krysse fingrane for att eg ikke får smitten :=) godt du har koslige opplevelser i vente,det er noe vi alle har godt av innimellom

    2. Jepp, du tåler det nok. Men jeg unnet deg ikke det nå. Håper det går fort over så du kan jobbe på videre med alt du tenker om det nye året. Fint med noe å glede seg til. Godbedringsklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg