Min grøne

 

I min grøne ungdom, medan syttitalen var rimeleg blankpussa, var åra noko eg ikkje visste om.

 

 

Eg hadde frykteleg lyst til å væra strålande vakker.

– I min grøne ungdom.

Men avstanden frå den eg såg meg som og ynskje, var ALT for stor. Eg var sikker på at alle syntest eg var stygg. Den tanken hadde fanga meg.

 

Her om dagen opna eg eit gamalt fotoalbum.

Eg hadde leika meg med bilete eg hadde teke i fotoautomatar. Eg var rundt ein 15-16 år.

 

Finnest det fotoautomatar i dag?

Sikkert ikkje.

 

Det eg huskar var at folk trudde desse ansikta var mange personar.

Det var artig.

Akkurat det syntest eg, i all begredelegheita om at eg ikkje hadde eit utsjåande som vekte stor åtgaum.

 

I dag skjønar eg at eg hadde eit heilt normal utsjåande som hos ein vanleg ungdom, men med alt for usikkert indre.

Det var ikkje heilt godt å bo inne i denne ungdomen, som syntest det var utåleleg og møte sitt eige spegelbilete.

 

Når eg vart mor mange år seinare, vart ein av dei viktigaste oppgåvene å gjera ungane trygge på seg sjølve. Trygge på dei menneska dei var.

 

Enda mange år seinare, da mi yngste var like gamal som eg var på desse bileta, var det ein lærar som hadde sagt at inga jente i den alderen var fornøgd med seg sjølv. Da hadde mi yngste protestert, at det stemte ikkje. Ho var fornøgd med kven ho var.

 

Dei orda var eg svært fornøgd med å høyra.

 

9 kommentarer
    1. Du så jo både søt og kul ut :)) Sånne automater var jo så moro å ta bilder i..stå å vente til de kom ut ..det var tider det :)) Så flott at jenta de var fornøy på den alderen og svarte slik til læreren:)) Jeg var vel litt både og..men husker jeg skulle ønske jeg hadde tykt hår..og var lita så jeg kunne bruke platåsko.. Klem til deg <3

    2. dette var et artigt sammensatt bilde,og du var ei fin ungdom du :=) alle mennesker har noe vakkert ved seg,og det er godt å vite att barna er fornøgde med den dei har blitt født til å bli :=)

    3. annebe: He, he, jeg likte aldri bildene som kom ut, derfor jeg satte i gang å tegne på de og lage denne montasjen en gang som ung jente. Du hadde sikkert større trygghet i deg, jeg var eldst, ble oppdratt litt ekstra…og så ble jeg bare lengre og lengre. Så kunne heller ikke bruke platåsko, dvs. jeg kjøpte til konfirmasjonen min…de ble byttet tilbake før dagen. Men tykt hår hadde jeg, det lå bare aldri riktig :)). Men veldig glad for at barna mine har en helt annen trygghet. Klem til deg også <3

    4. fruensvilje.blogg .no: Var nok enkelt en helt normal ungdom utenpå, og alle unge mennesker er egentlig vakre – det ser jeg i dag. Veldig glad for at barna er glade i seg sjøl. :)))

    5. “I dag skjønar eg at eg hadde eit heilt normal utsjåande som hos ein vanleg ungdom, men med alt for usikkert indre. “sier du. Hvem har ikke vært der? Selvbildet var ikke så høyt i min ungdom heller. Men det morsomme er jo at vi var helt perfekte da som nå! Alle er vi jo unike. Det finnes ikke maken til hverken deg eller meg. Herlig tanke. Fint datteren din er fornøyd. Det liker vi! Ha en vakker dag!

    6. natheless: Ja, ikke sant. Kjedelig at en skulle bruke opp så mye tid på slike tanker. Og ja, vi er helt perfekt oss sjøl. Det er så fint :))).
      Ja likte det dattera mi sa, da lar hun ikke slike negative tanker styre. Hun sa en periode hun sleit; “jeg vil ikke tenke stygge tanker om meg sjøl”. Og akkurat det må ingen av oss <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg