No skal du få vite

 

I kveld tok eg vegen over fjellet nok ein gong. Vi var to. Vi var på veg til eit møte.

 

For ei stund sidan viste eg dykk denne døra.

I dette innlegget HER.

 

I dag skal eg fortelje kvifor denne døra vart låst opp til rommet innanfor.

Det var artig å sjå at fleire gjetta rett så riktig.

 

Syskena mine og eg hadde fått nok av noko.

Fantasi og kreativitet.

Alle tok vi fatt i dette i utdaninga. Men ingen jobbar med det i dag. I alle fall ikkje direkte.

Yngste er uførtrygda og lever nede i ein kjellar………og eg ordlegg meg slik for at det SKAL høyrest trist ut.

Men i fjor vart ho kjend med ei som ho fekk låne ei krå hos, for å måla.

Det gjorde henne riktig godt. Da lokalet vart oppsagt vart søster mi frykteleg lei seg.

Eg tenkte at dette var svært viktig for henne. Så eg sa at greidde ho å finna eit anna lokale til same prisen, kunne eg vera med på å dela.

Og så fann ho eit lokale!

Snakk om å ville hjelpa nokon, men så er det deg sjølv det treffer med full tyngde. Midt i noko som eg hadde kapsla inn og fortrengt, antakeleg………

Energien kom straumane i store, gule straumar. Som ein openbaring.

 

– Det første eg skal måla er gult, tenkte eg.

Eg fann fram målesaker som ikkje hadde vore bruka på over ti år. Fekk plassert det eg trong.

Fann ut at malinga var heilt grei etter alle desse åra. Litt sjanglande tok eg fatt. Men eg berre prøva. Kosa meg med å prøva. Tenkte på at det var mykje å henta fram. Men eg har hatt mi første økt. I alvor og glede, inne i mi verd.

I kveld møtte eg ei til som skal være med på lokalet. Vi snakka om praktiske ting, som vasskokar, klossetpapir og termokanne. Slikt ein ha i eit fellesskap.

Og kanskje tek eg vegen over fjella i morgon også, for mi andre økt.

 

Ja, så natheless, det var atelier det skulle værta. Du gjetta heilt riktig.

 

 

10 kommentarer
    1. Helt herlig historie om rommet som dere fant!
      Fortsette å male gult, så blir det kanskje utstilling etterhvert , som jeg tippet…:)

    2. Så kjekt 😀 Å ta opp gamle drømmer og aktiviteter igjen, er jammen ikke dumt. Det ligger litt foryngelse i det 🙂
      Jeg henter frem mine malesaker ca en gang i året, like oppunder jul. Dette fordi min datter da er i full gang med sine julegaver, og maler og styrer på. Og da frister det jo 🙂
      Men jeg har kjøpt inn litt, for å male litt mer 😉
      Gleder meg til å se mer av dine kreative maleprosjekter <3 Jeg følger med 🙂

    3. maiken: Vi får se, er ikke helt der at jeg tenker på utstilling. Men artig er det, så skal ikke se bort fra at du også får rett….har vært snakket om av begge de to andre:)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg