Rydding i tankar

Kome heim til helga og finvêret, våren og varmen er ei nyting. Men eg er stressa.

 

Så eg må rydde.

Rydde i hovudet.

Da eg set på radioen kravde dei lokale sendingane for mykje. Derfor måtte eg i staden bytta ut med musikk som roa ned.

Eg køyrer i eit for høgt gir. For eg vil så mykje og kjenner på at tida går så fort.

 

Det er ikkje døden og livet eg snakkar om.

Men eg skal ut å på reise om under to månader.  Fire veker med behandling dit eg skal. Og det blir heilt sikkert godt.

“Er det kva du skal pakka med deg” spurte den eine søster mi da eg snakka med ho i går.

Nei, det er eg ikkje kome til enno, pakkinga og opphalde har eg ikkje ofra ein tanke. Men alt det andre, før åt. Eg går i kryss.

Så eg må rydda i hovudet. Kva er det eg og kva kan eg utsetja. Kanskje eg ikkje skal ta alle møta på denne sida av sommaren. Men eg må sy saman sommaren, den som handlar om jobb. Det vera i boks.

 

Privat må eg ta same ryddeaksjon. For eg vil ALT!

Eg vil trena, gå ned i vekt, skrive, male, vaske, hjelpe dei eg skal og være kontaktperson for ein del i ei tv-sending. Det siste punktet har eg fått med ein person som skal hjelpe til, for etter kvart må eg trekkje meg ut, for eg kan ikkje væra den kontaktpersonen når eg har reist.

 

Det fine veret stressa meg til og meg, for eg må UT å nyta.

 

Så eg trong musikk til å roa meg ned. Til å pusta djupt. Ingen er tent med at kaveknappen er set på.

 

Eg har ei helg som er fri framom. Utan ei avtalt plan. Eg skal bruka den til å snakka fornuft med meg sjølv. Og å rydda i kva som er mogleg og det som eg må sette på vent.

 

Ønske deg ein fredeleg fredagskveld. Her forsvinn snøen så ein mest ser den krympar.

 

8 kommentarer
    1. ja noen ganger må en bare rydde litt i alt,en greier ikke henge med på alt,du må lære deg å gi litt slipp og tenke på din egen helse for den er viktigere en mye annet :=) hvor var det du skulle på behandling nå ? ja for det er vel ikke muritunet

    2. Ja, det der er ikke lett. Jeg føler at ved å rydde kleskapet mitt, så rydder jeg litt i hodet også. Det at snøen smelter er for mange nesten symbolsk skremmende. Alt kommer fram igjen, men tenk så mange fine blomster som dukker opp av det brune fjorårsgresset. Sånn er det når vi rydder også. Man ser jo ikke skattene for bare rot, så rydding i hodet og huset må til her også. Lykke til 🙂

    3. fruensvilje.blogg .no: Nei, ikke Muritunet. Vintersol heter det. Ja, helsa er så klart viktigst, men håper jeg får unna meg det jeg MÅ få ferdig. Men det hjelper så klart lite at jeg begynner å kave slik :))).

    4. natheless: Ja, rydding kan være bra både i hode og i skap. Ingen steder bør det være for fullt. Men blomster tåler vi ubegrensa av <3<3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg