Ut for å verta ein betre utgåve

Så er kofferten pakka og pakka ut igjen. Eg er på tur. Etter veker med førebuing, er eg ved målet.

Ei stund kjendes det som eg aldri kom fram. Aldri vart ferdig. Det var heile tida meir som skulle utførast.  Fire veker er lang tid. Lang tid å være borte.

Mykje som skulle planleggast. No trur eg på at alt rullar og går som det skal.

 

På  søndag vakna eg i Trondheim. Etter ein strabasiøs laurdag. Der alt som skulle gjerast blanda seg i eit gedigent kaos. Medisinlista låg att på jobb, utapåjakka mi hang att hos mor og far. Alt feil veg for kvar eg skulle. Men eg kom meg til slutt riktig veg.

Etter fire timar søvn gjekk eg på flybussen. Mi snille, yngste sto att på fortauet. Og mi snille, mellomste tok første veke heime med dyrepass.

 

Seint på søndagskvelden dukka flyet under skodda og landa. Og enno seinare kunne eg krypa under dyna. Eg er på mi første behandlingsreise. På Tenerife.

Etter to dagar med aktivitetar, kan eg berre seia at eg er svært heldig. Som får oppleva dette.

Data’n er med, intensjonane er å produsere innlegg. Vi får sjå kor godt eg klarar det.

No er dagen over.

 

8 kommentarer
    1. Så godt du kom deg avsted. Dette blir så bra. Vakkert å se bildene dine. Kjenner at jeg lengter til syden selv om det er varmt her også nå. Det er noe eget med å tenke på seg selv for en stund, lade batteriene og svømme i salt vann. Kos deg massevis!

    2. natheless: Jaa, dette blir bra :)!!!! Innenfor murene er det en oase, utenfor murene er det syden :). Det er aldeles fantastisk og jeg koser meg. Takk :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg