Fredagskveld i juli

Med musikk. Med jazz. Med piano. Og med tankar. 

 

Det er stille, utanom musikken. Eg nyt kvelden og roa. Utanfor vindauge er det mørkegrønt. Snart skal eg legga meg. Vakna til ein fridag. Veka er over. Omtrentlig. Eg skal arbeide på søndag. Men får eg PC og prosjektor til å virke, skal den dagen gå bra.

Bileta er frå første dag i veka. Frå måndagen. Da var eg bedt i en fødselsdag. Vi sit ut i sola og et pizza på den lokale puben.

Så slik såg det ut rundt oss. Det var ein dag å nyta.

Og eg nyt dagane. Eg nyt sommaren. Sjølv om dagane kan gå vel fort og oppgåvene kan være krevjande nok. Så er det godt å kunne nyta det mørkegrøne mørket ein fredag i juli. 

10 kommentarer
    1. Jeg lever for sene ettermiddager og kvelder nå i varmen. Da er det godt å sitte ute på balkongen og nyte. Ser ut som du også hadde en fin kveld da du spiste pizza. Det har begynt å bli mørkere om kveldene nå igjen, så man må tenne litt lykter når man sitter ute ;o))

    2. Ja, det er viktig å nyte selv om dagene kan være travle. Finne litt tid til en stille stund, til refleksjoner og til glede 🙂
      Ser ut som du behersker det godt <3
      Kos deg masse videre nå i juli <3

    3. det var et vakkert sted du var på besøk :=) sommerkveldane har forlatt oss denne uken,tett tåke som ligger langt nede i fjella og vil ikke løse seg opp,men jeg koser meg alikavel om enn ikke ute :=) håper du får en nydelig helg,i dag skal vi klippe plen og vanne skikkelig alle blomster og grønnsakshage ,så er vi klare for å reise på ferie og svigermor får passe hus og hage alene en stund :=) men det går nok fint det også

    4. Vera Lynn: Sitte ute på terrassen/balkongen med lykter om sommerkvelden er bare sååå nydelig :). Ja, uken startet fint ved puben nede ved sjøkanten.

    5. Siv Svanem: Ja, det er fint på puben. Har dere kyst til en utfart når dere er på hytta, er ikke turen alt for lang over fjellet. Det heter Mjosundet der den ligger. God mat.

    6. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er nydelig der vi var. Det ligger i mitt barndoms rike. Jeg fikk klippet plenen i går. I dag er det jobb på museet. Det blir fint med tur for deg nå :). God tur <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg