FERIE!!!!!

Så er eg der. Ved ferien min. Eg kunne låsa å gå og sjå fram mot fire veker fri. 

 

Da er det ikkje feil at sola skin når eg har låst kontordøra attom meg. Akkurat no er eg heilt fortumla etter eg har gått igjennom papirbunkar så høge som tårn.

Lukkekjensla da eg gjekk ut var mest til å ta på, som noko fysisk. Skulle eg gå innom butikken å kjøpa meg frå sans og samling tenkte eg. Men fann ut alt var fullgodt fantastisk utan. Og så kunne eg unna meg eit glas likør, tenkte eg.

I første omgang skal eg ikkje noko….eller, noko skal eg nok. I morgon fyller eldstemann 27 år.

Himmel!

Så eg har planer med døtrene.

Men eg vil prøve å kjede meg litt, slik at tida går sakte. Og så skal eg kanskje fiska, gå tur, fjelltur og ikkje minst overnatting på fjellet.

På setra.

For eg skal så lite og så mykje. Og ikkje minst, eg skal kosa meg så tærne slår krøll.

Endeleg er det sommarferie!!!!

10 kommentarer

Siste innlegg