Trening og plommer

Midtveis i veka kjem onsdag. Eg er halvveges ut i første arbeidsveke. 

 

Kan ikkje skryta på meg høgt arbeidstempo. I dag vart dagen heller kort. For på onsdager er det eit tilbod om sirkeltrening i hall. Eg hadde pakka bagen og møtte opp. Vi var ikkje så mange, men det hadde ingenting å seia for musklane. Dei kjente godt både utfall og innfall. Det gjorde fantastisk godt.

Og medan vi er inne på trening; vurderer bassengtrening i morgon. Det er ikkje ille start, roing ein dag, sirkeltrening neste og bassengtrening til slutt.

Men eg må da få kjøpt meg ny badedrakt. No får eg ikkje vore med på sirkeltrening dei neste to onsdagane.

I går fekk eg telefon frå ein nabo som hadde så mykje plommer. Vi vart einige om at eg kunne koma å plukka i dag. Så etter å ha koka meg grønnkålsupe, tok eg med meg ei bøtte og labba over ekra og nedover vegen.

Bøtta vart full. No er den atter tom.

Plommene står og kokar. Det skal verta plommesyltetøy.

Hausten er svært fin den. Min haust er ekstra fin. 

 

6 kommentarer
    1. så flink du er,savner trening i gruppe som på muritunet for da blir det med meg :=) kan nok ikke skryte på meg å være flink eg iallefall.
      Deilig med plommer og jammen er det kjekt når dei kan dele dei som har mer enn dei har bruk for,slik gjør vi det også :=)

    2. fruensvilje.blogg .no: Du er da vel flink. Alle turene du er på!!! Men det er sant det er godt med fellestrening. Så vil delta, men de neste to gangene får jeg det ikke til.
      Veldig hyggelig å bli tilbudt plommer. Skal gjøre ferdig arbeidet med de i dag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg