Ein pust av sommar

Så er helga over. Den var berre heilt utruleg storverges. Ein pust av sommar. 

 

-Måndag i regn, eg kan sjå attende på ei heilt utruleg helg i september. Temperaturar med mange og 20 grader.

-Starta dagen i det grøne graset med solhelsinga. Snu kroppen mot sola og berre strekke seg så langt opp mot den blå himmelen ein fekk til, før ein bøyde kroppen fram og hang den ned og så la  seg ned i graset i ein strekk oppover.

Vi var to. Yngste var også med. Og kva naboane skjønte er ikkje interessant.

Vi kosa oss ute i sola med maten etterpå.

Laurdagen skulle fyllast med alt mogleg.

Det går som kjent ikkje an. Det vert berre stress. Derfor hoppa vi over utekinoen, sjøl om eg trur det vil ha vore ein fantastisk oppleving. Vi prioriterte besteforeldra. Trur det var best.

I går måtte yngste reise tidleg. Ho hadde ein avtale i byen. Eg var bedt på middag. Og hadde ein triveleg ettermiddag på ei hytte med utsyn.

I møte med søskenbarn, partnarane, veslesøster mi og foreldra mine.

Vel heime henta eg fram kløppere og fekk gått over graset nedenfor huset. Den sesongen er kanskje over no.

Slik gjekk ei helg i sol fort over til ein måndag i regn.

I dag har eg fri. Skal vaske klede og planleggja å pakka ein koffert. For snart skal eg ut på ei reise. 

 

14 kommentarer
    1. Det var en fin helg med mye sol her på Østlandet også, men i natt og til morgenen regnet det ganske kraftig. Nå skinner sola igjen, men det blåser ganske frisk.
      Du har hatt en koselig helg med datter og med familien. Utekino har jeg aldri vært på, men det høres frisk ut ;o))

    2. Høres virkelig ut som en herlig helg ja. Bare været gjør en sånn helg vellykket 😀
      Her er været nokså vått for tiden, men i helgen glimtet solen igjennom 🙂
      Spennende med en reise da 🙂 Her må jeg visst bare følge med….
      Klem <3

    3. Vera Lynn: Ja, det var en veldig hyggelig helg. Og alt får en ikke med deg. Men hørte det var spektakulært. Skjelvet vist ute på et fort ved havet i mange, mange plussgrader, i september. Men det blir vår tur også :)))).

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja, en må prioritere. Og foreldra/besteforeldra var nok glad for valget.
      Gleder meg til reisa, men ikke pakking.

    5. Eva: Det er godt med en ettersommer, slik det var i helga her. Håper regnet har gitt seg hos deg. Nå regner det her :))).
      Må sikkert fortelle om reisa, når jeg først har nevnt den :)))).

    6. En herlig helg for deg! Fredag var nok den aller siste sommerdagen her, men det får være greit nok nå. Siden jeg skal ut og reise jeg også om noen dager.. Håper du skal til et varmt og sommerlig sted…..

    7. maiken: Helga var nydelig. Godt å kunne reise til varmen. Skjønner du skal dit det er varmt :)). Er litt varmere dit jeg skal også. Men får nok ikke bruk for badetøyet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg