Når lyden forsvinn

Av og til vil eg ha det stilt.  Andre gong må eg ha lyd. Dette er godt og kunne regulera som ein vil, det meste av tida  

Når du slår på Megaboomen og ingenting skjer. Da er det krise.

Kva eg snakkar om?

Om lyd. Om musikk. Og om radio. Eg har denne dingsen. Fekk den i gåve hos ungane. Ei ny verd åpna seg.

Mobilen + Megaboom = sant.

Eg elska kombinasjonen. Det er ein trådlaus høgtalar. Som eg dreg med meg.

Ut.

Inn.

På badet.

Til og med i bilen. Den gje meg det eg vil ha på Spotify. Nyheite og Nitimen.

Alt eg vil.

Musikk til yoga og romantiske middager. You name it.

I dag. I dag vart det ikkje magi. Ingen kontakt mellom dings og dangs. Bluetoothen snappa ikkje noko opp.

Eg måtte gjera yogaøvingane til ein spiss mobiltelefon lyd. Ikkje fekk eg opp nyheiter.

Heilt dødt. Berre klokka mi var aktivert. Fitbiten.

Dingser.

Denne moderne verda. Eg elskar også den.

Mobilen min har eg ei sterk kjensle til. Berre det virke.

Derimot vert frustrasjon tilsvarande når det sviktar. Som i dag.

Da eg kom heim på jobb var alt like utan håp. Eg fann fram det eg hadde av ledningar. For sonen min sa «aux-kobling», men noko slikt i begge endar hadde eg ikkje.

Det er da eg oppdagar det. Ein liten prikk av ein opphøgning, ved på-og-av knappen. Som ei lita vorte som aldri vart noko av. Eg trykjer. Det seier «bommelrommeltrom», og eit bittelite ljos startar å blinke. Så eg grip telefonen.

«Er det liv?»

Der dukkar dette vakre synet opp.

Av kontakt.

Eg legg meg attende i stolen, nyt jazzen som kjem ut av høgtalarane. Og så skriv eg eit innlegg. 

 

12 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: I dag her jeg sloss ned teknikken. På jobben oppførte e-posten seg direkte dårlig, helt feil. Så teknikk, blæ….

    2. Den virket den ja. Godt at den ikke var ødelagt. hehe
      Jeg er selv dårlig på slike tekniske ny moderne ting. Men man lærer etter hvert 🙂
      Jeg har en 11 åring i huset, og hva er det ikke han kan?
      Så er det noe her med data eller annet jeg lurer på, så lærer sønnen min meg dette!
      Godt å ha barn i huset denne moderne tiden 🙂
      Ha en god natt <3

    3. poesimylife: Det er godt og kunne søke råd hos barna. Jeg vil bare det skal virke. Men glad for at høgtaleren virker i dag :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg