Retur med krøll

Returen på mi reise gjekk ikkje like smurt som reisa ned til Danmark. 

 

No har eg hatt ei lita veke i Danmark. Ei fin og fantastisk veke. Det har vore sommar. Trur aldri eg har solbrent meg i september.

Vakna tidleg i grålysninga i dag.

Ljoset hadde starta å vise fram dei enorme viddane på. Danmark flateste øy.

Turen starta ned taxi og forsette med tog frå Nakskov. Ein stille og idyllisk by ved kysten.

Så vart det skifte i Nykøbing, men det viste seg at toget til Kastrup var innstilt.

Det neste som gjekk, hadde ikke god nok margin for tidsplanlegginga mi. Så eg fekk ikkje flyet mitt. Slikt kjennes uverkeleg. Og er nokså kjedeleg. Men – det vart ny billett.

Så no venter eg på avgang på Gardemoen. Det vart fly heilt til Trondheim, og ikkje tog frå Gardemoen, som var den opp opprinnelege plana. Litt fattigare. Men med svært fine opplevingar i minneboka mi. 

10 kommentarer
    1. Danmark er koselig, og flatt som på bildet ditt..hehe.. Fint du var heldig med været og er fornøyd med turen..men kjedelig med kluss med reisa da.. Klem og god tur helt hjem <3

    2. kjedelig da når reisen blir rotete ,men trøsten er att du er i Norge og ikke i utlandet når det først skulle bli krøll på returen .Kjekt med en ekstra ferieveke da og det er godt å være i Danmark,så kan du leve på minnene i vinter

    3. annebe: Takk, det tok på å komme seg helt hjem – så er nok litt sliten, ha, ha. Men alt går seg til. Ønsker deg en fin dag. Klem

    4. Margrethe: Det finnes alltid en løsning. I dette tilfellet ble den dyr, men det er «bare» penger :))). Og minnene er veldig vakre. Klem

    5. Siv Svanem: Kom meg hjem, men egentlig alt for trøtt til å kjøre fra Trondheim – men det gikk bra. Heldigvis!
      Det har vært hyggelig og møttes, syns jeg :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg