Skattejakt

Skattejakt i butikker med gjenbruk er noko eg likar. 

Så da yngste foreslo ein tur innom Fretex, var det ikkje nei i min munn. Eigentleg handla det om ein utapåjakke som hadde vokst, slik at den såg litt komisk ut på meg. No er eg ikkje like ivrig på gjenbruk av klær, så eg gjekk fort bort frå der dei hang. Eg har også vorte mindre og mindre eit tingmenneske. Men noko kan det henda ein treng. Så da eg kom over denne småjålete tekannen her:

Da fann eg ut at den måtte vera med heim. Er greit å kunne ha teen på ei tekanne. Like ved sto nokre små glass.

Kjøpte to av dei.

Kan være fine til både å fermetere kvitløk og som “hotell” om eg får meg Scoby. Har planer om å lage meg Kombutcha, det er så godt og skal være godt for kroppen.

Det er ein fermentert te. Laga på svart eller grøn te, som en får til å gjære.

Og sjølv om vi ikkje har ein gong tendensar til å kaste glasa i veggen, så har det minka med likør og akevitt glas. Dei måtte komplementerast. Så da eg kom over fem av desse søte små, vart dei også med heim i sekken.

For yngste var så smart å ta med seg sekken sin, så der fekk vi plassert alt og greidde oss utan plastpose denne gongen også.

Og sjølv om det er kanskje mer likørglas, så trur eg akevitten kan drikkast ut av dei også.

I dag har eg testa tekanna med å lage chaga te. Chagate kan eg fortelja om ein annan gong. Men kanskje veit du kva det er?

 

6 kommentarer
    1. fine bruktfunn dette,var selv innom en gjennbruk i går,men uten bil og mat som skulle med hjem hadde jeg ikke hender til slik handel :=)
      disse tesortane du skriver om her har jeg ikke hørt om,så nei aner ikke hva det er for noe

    2. Fine ting..:) ..lekker den tekanna 🙂 Ikke hørt om Chagate..så venter på forklaring..ellers får jeg prøve å google det :)) God helg <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Artig å se innom bruktbutikker. Men greit med tilgang til bil om en skal handle :))).
      Chagate er laga frå kjuke og har skal ha en bra helseeffekt.

    4. annebe: Tekanna er jeg glad jeg kjøpte, den var litt på kanten med alt gullet – men har allerede vært mye i bruk.

      Chagate er laget av kjuke, utveks på tre (tror fra bjørk), og skal ha en god effekt på helsa.
      Håper helga di har vært fin…..skal lese meg opp nå <3.

    5. fruensvilje.blogg .no: Naturen har noen interessante vekster som må sjekkes ut :)). Fikk nok ikke sett det programmet på tv’n, men skulle gjerne ha fått det med meg :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg