Valg i kvardagen

Fredag på kalenderen. Eg greier ikkje kjenne på kva som er det smartaste å gjera.

 

Tenkte det no, at kanskje betre å berre ta eit valg og gå for det-.

Det er ikkje dei store spørsmåla som kverner i hovudet mitt. Berre fullt av kvardag. Eigentleg skulle eg ha fri i dag. Dagen skulle delast mellom husarbeid, handling med mor og måling i atlerieet.

Når yngste kjem heim, passa det så fint – kunne plukka ho opp  etter måling. Men så er det ting eg ikkje rakk på jobb og som eg tenker eg . Ting eg bør sende ut og ting eg må finne ut av.

Neste veke er det mange møter, veka etter har eg ferie.

Så her sit eg. Skal eg gjera det slik eller slik…. 

 

Kjenner du deg igjen, eller er du av dei som er flink til å strukturere dagen din?

 

 

14 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen..har jo stort sett god tid, men vanskelig å prioritere hva jeg skal gjøre uansett 🙂 Håper du gjør noe som er hyggelig for deg ..selv om du har noe du MÅ gjøre også.. God helg <3

    2. Ja, sånn er det. Jeg er flink til å legge planer, men det skjer alltid noe så jeg må forandre på ting. Har du fått det atelie? Lykke til med malingen når du har tid! Kos deg uansett innimellom, det er det viktigste. Nå skal jeg koke kaffe og steke vafler. Det er helg! Klemsiklem 🙂

    3. FØler dagene mine er veldig like: Jobb, og så hjem… Litt handling på veien… Lage middag, og så var dagen ferdig omtrent. Litt hekling til julekalenderen, men ellers ikke så mye i uka 😮

    4. annebe: Det blir alltids noe, ikke sant :). Tenker det er stresset en må prøve å unngå, i går ble det stress. Men til slutt en løsning også. Takk, god helg til deg også <3.

    5. natheless: Deilig med helg :)).
      Har hatt atleriet siden starten på april, men dessverre ikke brukt så mye. Er hele tiden så mye annet som kommer før. Nå går det kanskje mot slutten der. Klem

    6. frodith: Forutsigbarhet er greit :))). Ellers spretter du fargerikt rundt her, og nå har du kalenderen din som du må legge mye arbeid i. Så skjønner du må ha struktur for å få det til :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg