Ein slappfisk er ingen lutefisk

Måndag og kjøring både nord og sør. Etter helse og gode dagar. 

 

For eg er ikkje i julefokus og julemodus. Gjer nokre tapre forsøk. I dag kom eg på å tenna adventsljos.

I gårkveld baka eg lyst brød.

Men kroppen har gått til streik. I dag var det time hos lege, og alt gjekk slik eg tenkte. No har eg henta ut på apoteket det eg må pakka i meg. Tenke resultatet viser seg allerede i morgon. Om å få kroppen min attende til bruk. Og da kan eg fortsettja med solhelsing, baking og juleforbereding 

.

Så da blir det jul i år også.

 

Har du eit godt samarbeid ned kroppen din?

14 kommentarer
    1. Hoppla, det er ikke gøy når kroppen ikke samarbeider. Håper det bedre seg fort så du kan være med i adventen igjen. I mellomtiden får de tenne dine lys og ta det med ro! Klemsiklem fra meg 🙂

    2. Nei dessverre, kroppen min og jeg er ikke noe serlig gode venner. Lenge siden vi har vært det. Ingen vits å stresse seg ferdig til jul, man får ikke gjort så mye mer allikevel. Den kommer jo uansett om vi er klar eller ei.
      Ha en riktig God bedring ❤️

    3. Uff, det er ikke greit når kroppen blir vrang, men håper at du er bedre i morgen med hjelpemidlene du fikk tak i 🙂
      Jeg sliter veldig med min kropp. Den vil aldri det samme som hodet vil, og det er ganske irriterende. Men jeg er i en læringsprosess, og til neste år skal jeg til og med gå på kurs for å lære meg dette samspillet med kroppen. Så får vi se hva det bringer 🙂
      Masse god bedring til deg 🙂 Klem <3

    4. Eva: Takk skal du ha. Spennende med kurs for å lære seg samspillet.
      Kortisonen jeg tar nå hjelper litt mindre enn forventet, men bedre enn det var. Men dette skal bli bra, når riktig dose medisin osv. er kommet fram til. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg