Heilt enkelt ein dag

Ein dag utan dei store overskrifter i mitt liv. Varme i peisen og deig på fingrane. 

 

Slik omtrentleg.

Akkurat no smakar eg på eit av dei brøda som eg brukar baka til jul. Rug, solsikke og valnøtt.

I kjøleskåpet står smultringdeig, og eit fruktbrød står til kaldheving. Så til julefrokosten er det berre eit par sorter igjen før eg er i mål.

No var eg nettopp ute å henta ved, samtidig hengte eg opp fuglelmat.

Det er kaldt her eg bor.

Kvitrima.

Det er Lussia dagen. Vurderte å bake lussekatter for å ta med på eit besøk til foreldra mine.

Men slik som ståa er, parkerte eg dei planane. Sjøl om det har vore koseleg. Så er det ikkje tida, sjølv om det er det….

Tenker både vekt, tid og energi. Eg får nok ete på meg nokre kilo i jula og enno har eg nokre eg skal ned, før eg er fornøgd.

Tida er som den er.

Og energien er rett som det er zombiaktig

Faktisk er eg godt fornøgd med at eg må legge stresset lengst inn på den øverste hylla. Det som da står att er hygge. 

 

Vonar du også koser deg?

 

 

8 kommentarer
    1. Så mye godt du baker da 🙂 Baking og matlaging kan være kos..men blir det for mye blir det stress..Blir litt ekstra mye spising i disse tider..Åpna en pose med sjokolade og marsipan i går…og er den først åpna er det bare å bli kvitt innholdet fortest mulig..hehe.. Klem til deg <3

    2. Annebe: Ha, ha, ja, ikke sant :))). Men noen ganger må det være lov til å kose seg. Har prøvd å satsa på en del hjemmelaga til frokosten, men håper at det meste blir spist opp på juledagene :))). Er litt kos å bake, men fører også med seg en del kaos :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg