Kva dag er det

Dagar kjem…og går. Fjerde juledag, femte… men kva for dag er det?

 

Har kjent på forvirring.

Når er torsdag og når er laurdag. I går trudde eg det var onsdag, men det var det ikkje. Laurdag og nyttårskvelden, tenkte eg for nokre dagar sidan. Skal eg på arbeid tenkte eg, men så var veka over.

Slik virrer eg på slutten av året.

I dag krekte eg meg ut av senga utan ei plan. Medan eg stressa med tankar i hovudet. Skulle eg det og skulle eg slik-. Medan kroppen var eit håplaust sørgeleg kapitell.

Yngste ville gjerne kome attende og kjekt sa eg at eg kunne henta henne kombinert med nokre ærend. Men eg hadde ikkje ein gong tiltak til å spørre, men til slutt fekk eg sendt ei melding.

Ho ville være hos faren ein dag til.

Og så vart eg bedt på kaffi samtidig som eg tenkte; eg må ut.  

Det vart begge deler. Kaffibesøket var koseleg, med musikk, talgljos og kaker.

Etterpå tok eg på meg ein julegåve, ein av gåvene eg fekk frå sonen.

Ein jakke.

Innom hadde eg ei ullskjorte.

Det var akkurat passe. Gåturen gjorde godt. Til tross for at mykje med meg ikkje er….det har eg visst allerede sakt noko om.

Etterpå kom eg etter at skulle eg få handla til foreldra mine, så måtte det skje i dag.

Og slik vart det.

Dei er glade for besøk. I kveld syntes eg at alderen deira var meir tydeleg.

Men det er altså fredag. I morgon henter eg yngste og gjer nokre ærend. Søndag har eg invitert til brunsj. Nyttårsaften vert det ein tur til Trondheim, både ei vitjing hos mellomste søster og hente min gode ven på Værnes. Og så heim til middag med rødvin, talgljos og slikt.

Da skal det være måndag. Og først onsdag startar kvardagen.

Det var slik det var.

Og no er fredagen gått over til laurdag.

 

 

Orienterer du deg kva dagen heiter i denne søte juletid?

6 kommentarer
    1. Dagene går litt i ett ja..så holder ikke helt oversikten..hehe… Så ut som ei deilig jakke..Kos deg med familien og bra du trår til å hjelper di «gamle» ….Koselig juletre med lys og «glitter»…Klem <3

    2. Annebe: He, he, disse juledagene blir i ett, oppi hverandre.
      Jakken var veldig praktisk, tenker trening ute, turer osv. Veldig lett.
      Viktig å kunne kose seg med mennesker en er glad i, når en kan det. Klem :)).

    3. NorskeTankeriDanmark: Han er opptatt av klær og har lyst til å gi. Er en lett jakke å putte i sekken på tur feks. Har slike uoversiktlige dager du også ja :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg