Noko var igjen

Av klabb og babb. Dei siste timane av eit gamalt år hadde meir att. 

For det var noko att i sekken. Av hendelser som skulle ha plass i dette året. Og når det er slik, må ein berre akseptera det. For slutten av året vert ikkje etter plana.

På nyttårsaften skulle eg ha ein «Lady og Lanstrykeren» middag uten kjøttboller og spaghetti. Vi skulle eta kalkun med waldorfsalat. Eg skulle gjera alt ferdig, for når flyet landa halv fem, var det berre tida og vegen.

Meeeen, så viste det seg at kombinasjonen sykkel og bil i solnedgang var uheldig. Heldigvis ingen knuste bein, men skikkeleg forslått og på sjukehuset frårådde dei flyreise.

Så ingen romantisk middag og nyttårskyss.

Trur kanskje eg vel å ha kvelden for meg sjølv, med messanger noko av kvelden.

Ellers er vêrmeldinger dårleg og med uviss omgangssjuke i systemet, tok liksom dei siste timane litt av.

Likevel, dette går bra.

Og eg har aldri vore heilt aleine på ein nyttårsaften, men i fjor gjekk eg inn i eit nytt år utan selskap – så det går heilt fint og avslutte året på same vis.

Faktisk er det ein fordel å være såpass sliten som eg er no. Eg har ikkje overskot til verken forventningar eller skuffing.

Og det er bra. For det er noko positivt i alt.

Ønsker deg ein fin og god dag, den siste i 2018.

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Men staaakars søte deg da. Liker innstillingen din. Det viser at du er sterk og klarer det meste. En alenenyttårsaften er det lenge siden jeg har hatt, men noen ganger har jeg ønsket meg det igjen faktisk. Men ikke det å være syk eller føle seg ille da, det er jo ikke sånn man vil feire. Ønsker deg alle god bedring og et nytt vakkert år kommer sikkert til deg. Klem fra meg 🙂

    2. Natheless: Jeg er nok rimelig frisk, besøket mitt som ble kjørt på :(. Men kvelden ble feira med søster. Syns det var for gale vi satt alene i hver vår etasje. Håper du hadde en fin feiring <3.

    3. NorskeTankeriDanmark: uff, tror jeg har skrevet innlegget mitt klønete, med meg er det bra. Mens skulle få besøk fra en øy sør for deg, men der var uhellet ute. Det går heldigvis bra :)). Takk for omtanken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg