Tankar på tampen

Så er 365 dagar snart oppbruka. Og vi får udelt 365 nye. 

I 2020 får vi faktisk 366, men det er da.

Men i året som kjem, er det berre det vanlege talet med dagar vi skal fylla opp. Dei er ein lang rekkje med moglegheiter. Mykje vil ein ikkje kunne påverke, men ein ting er innom eins eige kraftfelt; korleis ein vel å møte alt.

I det kan forskjellen mellom det som er bra og det som ikkje er bra, ligga.

Eg likar den tanken.

Året har rasa i veg. Mykje greier eg ikkje hugsa frå kvarandre. Men – ingen har gått bort og eg har ikkje hatt store sorger.

Eg har ledd mykje.

Så greier eg bedtre kjenna på kva eg meiner og også seia i frå. Orda er meir på plass.

Eg har hatt fokus på matvarer, utan om no i jula. Sukker og kvitt mjøl har omtrentleg vore borte frå koshaldet. Dette går eg attende til i det nye året. Eg greidde å gå ned mange kilo. Enno skal nokre fleire ned.

Helsa har hatt fokus, og i lange periodar har eg vore mest heilt bra, som i å virka normalt.

Den siste tida har det ikkje det, men eg veit det vert betre. Og reknar med at eg kjem i remisjon, det vil seia at kroppen slepp sjukdomsaktiviteten.

Kjenner eg må understreka at dette ikkje er noko «stakkars meg», eg er beint ut heldig eg. Det er berre min realitet og veit det er mange der ute som jobbar med å helda leddgikt nede.

Derfor vel eg å skriva om det, enkelt og greit.

Noko som eg heldt på med i mange månader var solhelsing, ein yogaøving. Den opplevde eg enormt positiv og gle meg til at eg kan starta igjen. Fekk ein styrke eg set pris på. Muskler som vakna til funksjon.

Og når eg snakkar om dette, eg var så heldig at eg fekk ein heil månad trening i mai til juni gjennom universtetssjukhuset i Oslo. Det var fantastisk å få.

 

Litt før dette vart eg kjent med ein og klarte det utrulege å forelska meg. Da overraska eg meg sjøl.

Eg vart med å leie eit atlerie, men det viste seg at eg fekk mindre tid til å være der å jobba. Så no i desember flytta eg tinga mine ut.

Eg tok meg tid til å skriva, eit heilt, halvt manus. Der overraska eg også meg sjøl, at eg klarte å finna på alle orda. Eg forelska meg i handlinga. Så enno ei forelsking.

Men så greidde eg å mista pcn min på ein flyplass. Det er meininga å kjøpe meg ein ny. Men hittil har det vorte med tanken.  

Ungane er på fart i sine liv. Yngste skal til med sin bachelor i film. Ho og gjengen ho samarbeidde med, fekk ein pris på ein italiensk kortfilmfestival. Fantastisk oppleving for dei tre som reiste ned. Mellomste kom i gong med studier igjen, der er det teater. Så arbeider ho for å finanser studiet, det synest eg er svært bra. Og så flytta ho saman med kjæresten sin gjenom fleire år, i haust. Dei har fått det skikkeleg koseleg. Eldstemann starta å snakka om utdaning. Da vart eg glad. Han er i ein utviklande prosess. Han er ein oppvakt og snill gut, men han tok lite for seg av impulskontrollen.

I kveld skal dei feira saman. Dei liker å dela tida si saman.

Eg var glad for å kunne reise heim til min rolege kveld etter og ha køyrd yngste på bussen .

For å tenkje.

Fortid.

Framtid.

I år skjønte eg plutseleg noko om kommunikasjon. Når vi seier noko gjev vi aldri heile bilete. Ei setning kan ikkje dekke ei heil tankerekke. Derfor er det viktig å gje kvarandre tid før ein tek ei slutning. Det er alltid noko meir.

Ord er det vi har. Dei kan mang ein gong ikkje være gode nok. Eg vart 60 i år. Eg har så mykje å lære.

Det er fint. Ein kan alltid lære meir.

Og framtida….

Året som kjem…så mykje eg vil oppleva, høyra og sjå.

Eg kan alltid verta eit betre menneske. Der har eg mykje å gå på.

Og så har eg vorte flinkere til å ta hensyn til meg sjølv. Ikkje presse meg så mykje. For det er ingen bra eigenskap. Den kan virke bra, men eigentleg er det dumskap.

Elles er det så mykje. Men over alle ting, eg veit året som kjem har både glede og sorg.

Men det er spanande. Det er så mykje å gå i gong med. Eg kjenner eg gleder så det kiler i magen.

Takk til 2018. Velkommen 2019.

 Riktig godt nyttår til alle gode bloggvener. 

 

 

18 kommentarer
    1. Riktig fin lesning, mamma mi <3 det e spennende med den tida og undringen over kossen vi kan lev i den her verdenen. Godt nyttår 🙂

    2. Hørtes ut som et fint år med masse positive vibber. Fint med forelskelse på både den ene og den andre måten. Jeg føler at du er inne i en kreativ prosess. Herlig å lese om din fremgang. Godt når ungene også finner sin plass i utdanning og studier. Ønsker deg en fin dag, denne første i januar. Vi tastes! 🙂

    3. Høres ut som et opplevelsesrikt år og godt. som du sier, ingen store sorger…
      Fint med tilbakeblikk og jeg vet at det kjennes godt når barna har det bra…
      Godt nyttår!

    4. Fint å reflektere litt og du gjør det alltid så fint med ord 🙂 Og selv om en har noen utfordringer er det fint å kunne glede seg over det som er bra..og nyte fine øyeblikk 🙂 Nyttårsklem til deg <3<3

    5. annebe.blogg.no: Takk for dine fine ord. Jeg har prøvd å kommentere dine innlegg i dag, men fikk det ikke gjennom. Merkelig….har opplevd det med flere, kommentarene blir borte. Så jeg er innom og leser, men får ikke lagt igjen ordene :/ <3.

    6. Jeg har også lært “Solhilsen” – øvelsen, men har vært lite flink til å praktisere! Det er visst mye spennende på trappene for dine kreative og begavede døtre! Dattera mi er veldig glad for et kortvarig engasjement som inspisient i forbindelse med Birkebeinerspelet i Mesnalia i februar. Ikke lett å få noe fast i denne teaterbransjen. Du klarte mye i 2018. Til og med å forelske deg. Så ble det ikke noe varig(?), men du har i alle fall kjent på go’følelsen! Et halvt bokmanus som forsvant med pcen, må jo ha vært en liten skrekkopplevelse.
      Uansett aner jeg en optimisme hos deg, og det er godt å se! <3

    7. karidansen: Har vært en del på nett for å få til Solhilsen, så om du vil starte på er det mye hjelp der :)). Det var teater datteren din gikk også…, barna våre har en del like interesser;film, skriving, teater osv.
      Tror det hjalp mye å finne ut hva jeg har slitt med i mange år, ble konkret og til å jobbe med. Så det har ført til mye mer optimisme, hjelper å «se» og ikke rote i blinde. Morsomt å forelske seg, men har hatt mindre overskudd til følelsen i det siste. Ble litt mye jul :))). Ha en super dag :))).<3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg