Over fjella i sludd og søle

 

Tidleg opp for å venta. Slik starta dagen min. 

 

Og her sit eg. På eit venterom og ventar. Med ein summende radio og stemmar både fjernt og nært.

 Dagen starta beint ut ukristeleg tidleg.

Eg lova meg bort for nokre månader sidan. Eldste skulle ha eit enkelt inngrep.

I nasen.

«Eg kan køyra deg», sa eg.

Så i gårkveld la eg meg tidleg. Sto opp gjorde eg klokka fire. Fire i natt!!

Litt over ein time etterpå var eg på veg. Plukka opp ein stressa son, og litt over åtte var vi på plass.

Så no ventar eg på at han er ferdig. Da skal vi attende. På vinterlege vegar av den krevjande sorten. Men eg må få meir vindusspylervæske på bilen. Heldigvis er det ljost på veg attende.

Og eg gleder meg til eg er heime att. 

 

12 kommentarer
    1. Ja det var jammen tidlig, men har man en tid å passe er det greit å være tidlig ute. Håper at alt gikk greit med sønnen, og veien hjem igjen.

    2. Jeg har også vært sjåfør i dag, i helse-øyemed. Så venterommet har jeg også knipset bilde av 🙂
      Men jeg tror jeg hadde litt bedre tidspunkt og strekning enn det du hadde her.
      Håper alt gikk bra. Inngrep i nesen har jeg også hatt, og det var verst etterpå. Jeg tror faktisk ikke jeg ville orket det en gang til, om det skulle bli nødvendig. Nå var det kanskje ikke samme inngrepet da, men føler med sønnen din, og ønsker han god bedring <3

    3. Eva: Skal innom og se, men det må bli i morgen :))).
      He, he, du bor mer sentralt, det kan lønne seg.
      Håper det gikk bra da du hadde inngrepet, men skjønner du hadde ubehag. I dag hadde sønnen ikke tatt smertestillende, så det går bra. Men skal hilse han, kommer etter hvert hit – men måtte være nærme sykehuset de første dagene <3.

    4. annebe.blogg.no: Alt gikk veldig greit. Natta var nydelig, og i dag har jeg hatt en virksom dag…til og med vært på trening. Klem <3

    5. godt å ha ei mor som kjører :=) og godt det gikk bra.Måtte selv opp tidlig denne dag,kneopperasjon på ålesund sykehus kl 7.30,det har gått bra og jeg merker lite nå i ettertid :=)

    6. fruensvilje: Man stiller opp for barna :). Nå må jeg en tur inn til deg. Håper det fortsatt føles bra etter kneoperasjonen. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg