Protest, snø og raud måne

 

Ei ny helg har vorte ei gamal helg og historie. Eg har baska meg i gjennom den.

 

Ei kvit helg utan ei einaste ski på beina, men med spade i handa.

– Og fakkel! 

For den starta fredagsettermiddagen. Helga-.

Etter arbeid tok eg beina fatt eit stykke og fekk ein fakkel i handa. I lang rekke snirkla vi oss opp til Aure rehabiliteringsheim, som står i fare for å leggast ned atter ein gong. Ein stad mange har fått hjelp etter operasjonar, slag og eit varmtvassbasseng som er til hjelp for mange for ein lettare kvardag.

Så dette ville eg være med på protestera i mot.

Det var reumatisme-, parkinson- og ms-foreninga som hadde gått i saman for å få til denne demonstrasjonen. Og mange hadde møtt opp. 

 

Laurdagen vakna eg til ein nedsnødd dag. Eg bruka mest 1,5 time på å grave opp veg frå inngangsdøra, bort til vedbua og ned til der bilen brukar stå.

Og så hadde eg gløymt av dei små fjørballane som helst skal overleva i snøriket. Fekk endeleg att husken og hengte ut mat.

Ellers gjekk eg i gong ned å koka noko som heiter sunndalsgraut som kokast blant anna av fløte, og det hadde eg nok av i kjøleskåpet. Noko av grauten fraus eg ned og noko tok tok eg med til foreldra mine på søndag.

Dei hadde steikt vaflar, for det må være til ein slik graut.

– Så etter snømakking på søndag ba eg med meg søster mi til å være med på vitjing.

Foreldra våre bor øvst i ein bratt veg. Det viste seg umogleg å koma opp med bilen min.

Først sprang eg opp med det vi tok med oss og fekk gått over med snøskufla i oppkjørselen. Ned for å hjelpa søster mi opp. Ho har ms og dårleg til beins.

Kjente eg kvidde meg for returen. Men etter tre turar opp og ned var vi på veg. Da hadde eg bruka snøbrøyteskuffa for å få ho med ned, og det funka som berre det.

 

Ellers har eg hatt mange telefonar, blant anna til den andre søster mi. Vi snakka om planlegging av far sin 95 års dag om nokre veker. 

Og så har eg strikka ferdig eit skjerf, det siste i eit sett som starta ned pulsvantar.

Eg lika så godt garnet at eg kjøpte meir, til ein genser. Da det var såpass mykje garn att da den var ferdig, vart det også til skjerf. Som det vart ferdig i gårkveld.

Så no skal eg i gong med nytt prosjekt.

I gårkveld la eg meg til ein trillerund fullmåne og ein natur bada i ljos. Eg vakna i sekstida i dag tidleg. Da eg kika ut var det skikkeleg mørkt og på himmelen fekk eg sjå ein nedtona brun, raud måne.

Supermåne.

(I mørke og avstanden var det vanskeleg å få den med på bilete, så heilt eledig bilete).

I og med eg har fri i dag, gjekk eg å la meg etterpå og sov godt og lenge. Men no er eg godt i gong med måndagen.

 

Har du baska med snøen i det siste?

 

20 kommentarer
    1. Her er det ikke snø. 😉 Men baska meg avgårde på en tur i går som var litt i overkant for denne fibrokroppen .. så i dag ligger jeg bare på sofaen og synes synd på meg selv. Lurer på om dette hodet noen gang kommer til å forstå at det må innrette seg etter kroppen.
      Fin genser med tilbehør forresten.

    2. Du har hatt en aktiv helg med mange gjøremål. Her i Oslo har vi ikke fått noe snø på en sund, dom godt er. Vi har nok som vi har egentlig. Er det ikke typisk at de skal legge ned slike viktige institusjoner. Håper virkelig at det ikke skjer. Du er heldig som har foreldre i livet, mine er borte og jeg savner dem veldig innimellom. Ha en fortsatt fin mandagskveld 😊

    3. ja snø fikk vi også så det holdt,nær 65-70 cm tenker eg vi fekk,men eg baksta ikke med den,for tirsdag fikk eg kneopperasjon,menisken som trøbla,da var det godt mannen hadde traktor med skuffe bakpå :=)
      heldige du som har din pappa i så voksen alder :=)det fortener en feiring ja :=)

    4. Noen år siden jeg gikk på ski nå..selv om det er fine forhold her 🙂 Fakkeltog for viktige saker er bra ..og bratte veier på glatt føre og mye snø er ikke gøy .. Så fin du var med skjerfet og genseren..litt røff stil liker jeg godt 🙂 Klem <3

    5. Fakkeltog gikk jeg selv i i desember. Og det er jo en fin måte å markere og protestere på. Det synes igjen, og det er stemningsfult.
      Og genseren med tilbehøret var flott, og garnet ser herlig ut. Det er kjekt å strikke. Undrer meg på hva slags nytt prosjekt du har begynt på? 🙂 <3

    6. Flott innlegg og så fine bilde av tog og fugla, bakgrunnen med fjella og snøen va skikkelig stemningsfull <3

    7. Marit: Takk :), genseren er god og varm.
      Nei, det er ikke så enkelt å gjøre det «passe», veit. Håper dagene etterpå har vært fine med å finne den riktig balansen :))).

    8. Vera Lynn: Ja, jeg er heldige som har foreldrene mine i livet ennå og at de har et såpass godt liv.
      Håper det blir funnet løsning for rehab’en. Skal dit i varmtvannsbassenget i kveld. Det gjør så godt med treningen.
      Faktisk har det vært mer stabilt her også nå på værfronten. :)))

    9. fruensvilje: Så det var mye snø hos deg, da er det godt med traktor og muskler – spesielt når en er rekonvalesens.
      Ja, jeg er heldig som kan få feire 95 års dagen til faren min <3. Det er så ulikt dette, hvor lenge vi får ha de vi er glade i sammen med oss. Varm klem til deg <3<3.

    10. annebe.blogg.no: Takk skal du ha :), trives i genseren. Godt med varme klær når vinteren biter, slik som nå. I hår kom jeg meg forresten opp med bilen, for det var strødd :))). Klem

    11. Eva: Fint å kunne være med å markere hva en syns. Spent på hvilket utfall det blir.
      Strikkeprosjekt mitt nå er jeg ikke fornøyd med. Vurderer å rekke opp. Kanskje jeg bare skal gå for noe helt annet. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg