Vinter

Blåe minusen langt inn i framtida. Så langt auga kan sjå. 

 

Langtidsvarselet viser blått, blått, blått. Frå ein til åtte minus. Det er eigentleg greit vintervêr. 

Måndager er oftast fridag for meg. Eg sit her med kaffekoppen omtrentleg i handa. 

Planlegg. 

Tid er noko overraskande. Plutseleg er det som var lenge til allerede i morgon. Eg må gjera det slik og slik, tenkjer eg. Dette å skal kombinera alle krava lagar kaotiske draumar. Eg er sliten av natta når eg vaknar. 

Men eg har mykje å sjå fram mot. Og det er dit eg må sjå. Mot dei første solstrålingen som snart treff huset mitt. Og det som følger. 

Våren. 

Det som vart planta i haust. Ein heil rosenhekk i kjærleik blandt anna. 

Ein må strekkje seg mot ljoset. Og så må vinteren nytast. Den også. 

Eg trur eg be med meg sonen ut til middag i dag før har reiser. Så får eg handla det eg må ha på apoteket samstundes. Og så utset eg røntgen føråt arrangementet på onsdag. Det vert for mykje, både bytur og arrangent på same dag. 

Det kjennes godt å sortera og vera tydeleg. Ikkje minst for seg sjølv. For da veit ein. 

13 kommentarer
    1. har ikke sett på værmeldingane om hva vi har i vente,men det er bedre med en blå himmel enn tette snøbyger :=) kos deg ute ilag med sønnen din du,det høres deilig ut

    2. Nydelig utsikt du hadde. 🙂 Viktig å planlegge og porsjonere ut litt. Så ho som gaper for høyt gang på gang. Hehe. Teori er lettere enn praksis.

    3. Håper du og sønnen koser dere! Og en blå himmel er motiverende i seg selv. Mest grå her i Danmark for tiden. Jeg vil også ha vår 🌱🌺 Klem til deg

    4. fruensvilje: Blå himmel er absolutt best. Tror været blir ganske bra framover her. Da blir det nok det hos deg også :).
      Vi hadde det trivelig sønnen og jeg:)))).

    5. Marit: Takk, ja det er fint å se utover fjorden. Vet dette med liv og lære, flink til å gi råd, spesielt barna, jeg også…..men er jeg flink med å råde meg sjøl….nope :)))). Klem.

    6. Tonje: Det har vi <3. Nå har jeg tinga på han når jeg skal kjøpe meg sko, sko både til vei og sko i skog, når våren er tilbake :))). Klem <3

    7. Fint å kunne sortere ja. Man skal tross alt komme seg gjennom alt i en bit også 🙂
      Jeg synes iskaldt og klart vintervær er veldig vakkert. Liker sånt vær 🙂
      Kos deg med dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg