Fordi

 

Dagar som utførest og forsvinn, attom og attom i eit sett. Kryssa ut og legge attom seg.

 

Så sit ein der da.

I den grå stolen. 

Kan summera og pusta ut. For ein kom i gjennom.

Eg skreiv om det tidlegare. At det var mykje framom.

Mykje for meg.

Og vi er komen omtrentleg på slutten av ei ny veke. På ein onsdag. Eg er nettopp komen heim. Etter to dagar borte. Litt sundreven. 

Fordi eg sov dårleg i natt.

Fordi eg sov kort natta før.

Fordi programmet var krevjande.

No har eg laga meg blomkålsupe. Varmt og godt. På omnen brenn det, varmt og godt.

Eg sit her og kjenner meg ein tanke idiotisk. Fordi eg har det slik. Fordi eg kjenner på så stor slitenheit. Fordi eg er i denne situasjonen og ikkje i ein annan ein.

For slik har eg det i kveld.

Men no er eg komen hit.

I helga feira vi far. Med mykje folk, blomster og glede.

Da var det far som var sliten. Av ståket og styret og av å fylle ein høg alder, og av alkoholen i velkomstdrinken.

På fredag dreg eg atter til byen på øyane. Den eg kom att frå i dag.

Da skal både han og mor væra med.

Ja, det er på grunn av dei eg atter må dit.

 

Slik og slik er det. Eg fyk gjennom livet mitt.

I ein sliten rus av å utføra.

 

 

 

4 kommentarer
    1. <33 du må pass på dæ sjøl også! Håpe helga gir rom for avslapping og at du våkna uthvilt i dag. Glad i dæ

    2. Ja, passe på deg selv! Kjenner selv at jeg blir mer sliten enn før når det er mye som skjer, og dette året for meg blir ekstra travelt privat, men tar det innigjen med å ikke jobbe for mye slik jeg har hatt for vane i alle år…Men det kjennes ikke godt å fyke gjennom livet,og dette året skal jeg gjøre noe med det!

    3. maiken: Du må også ta vare på deg sjøl. Spennende at det skjer ting privat. Bra du kan roe ned på jobb. Herlig at du kan sette bremsene på. Jeg tenker fram og tilbake hva jeg kan gjøre i mitt eget liv <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg