23.05.23

Klokka 11, sa hun. Datoen kom av at den hadde en rytme. Da passer det å dele noen av sine egne rytmer. 

 

 

 

 

Jeg vil dele sjøl, først, sa hun.

 

Musikken har vært en del av livet hennes i mange år.

Hun hadde fått spørsmål fra det som tidligere ble kalt plateselskap.

Hun ville ha kontrollen, første gangen.

Gjennom tida har spørsmålet kommet om hun lå ute, eller skulle legges ut på Spotify.

 

 

Hun har delt små snutter, først på Instagram.

Etter hver fikk hun seg en TikTok profil.

De fleste har et sted mellom 1000 til 3000 treff, men flere har såkalt «blowa» og en har i dag 98,2 tusen visninger.

 

 

I april jobba hun sammen et album.

Hun fikk beskjed om at hun måtte lage noe av snuttene litt lengre, så den ene har hun broren sin med seg på.

 

 

Det kan ikke bli før, sa hun.

 

 

Datoen var viktig og 23. mai hadde den rytmen hun likte.

Så i dag klokka 11 lå den ute på Spotify.

 

Her er linken:

https://open.spotify.com/album/2c945sGtFDXF7trHKlyO07

 

Ingen fasit

 

Og som den tullete mora jeg er, må jeg dele.

For det først syns jeg det hun skaper er artig, har mange funderinger, refleksjoner og evnen hennes til å leke med ord er stor.

 

Gratulere igjen til midterste.

Jeg koser meg med å høre.

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så gøy og bra 🙂 Har ikke konto på spotify..så fikk ikke avspilt den der..men skal høre om en av gutta kanskje har konto der..så får jeg høre når di er innom 🙂 Men har jo hørt noen snutter du har delt før… veldig bra ! Klem fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg