Å glede seg

 

 

 

I dag skal jeg være hjemme hele dagen. Tanken på det er beint fram godt. 

 

 

 

Onsdager bruker jeg vanligvis jobbe, men i dag skal jeg ikke.

Det å våkne uten særlig stress i kroppen er så godt.

Nesten ingen tanker som raser gjennom hodet om hvordan skal jeg komme igjennom denne dagen.

Dagen føles lang foran meg.

 

Det har en blå, men senere blir temperaturen utover dagen både en og to rød.

Sol står det også at det blir-.

Da får jeg se sola for første gong på stueveggen min i år.

 

Det som ikke er så bra er at det er slik smårotete hos meg.

 

 

Kopper som må vaskes, rusk på golvet…ja, det er flere av gulva som jeg har planlagt en vask på.

Så plana er lagt, rydding og vasking.

Også å bake brød.

 

 

Regner med dagen ikke blir så lang som jeg ønsker.

I kveld får jeg besøk.

Den andre kreative kvelden, som jeg skrev om HER, går av stabelen.

Og det gleder jeg meg til.

Bare sette seg ned å tegne.

Det er virkelig godt å ha noe å se fra til.

Det trenger vi.

 

Har du noe du gleder deg skikkelig til i dag?

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. Høres ut som du har en god dag, og mer godt i vente. Håper sola treffer stueveggen din! 😀 Jeg har ligget på lading siden søndag, og tror jeg skal klare en aktivitet i kveld. Gleder meg! 😉

    2. Det hørtes ut som en veldig bra dag, og jeg håper besøket i kveld blir hyggelig 🥰
      Her har det vært jobb med litt innlagt stress, som jeg heldigvis kom meg igjennom. En liten luftetur ble det også innen mørket la seg 😊

    3. Det hørtes ut som en veldig bra dag, og jeg håper besøket i kveld blir hyggelig 🥰
      Her har det vært jobb med litt innlagt stress, som jeg heldigvis kom meg igjennom. En liten luftetur ble det også innen mørket la seg 😊

      1. Litt stress kan være bra, men ikke for mye. Godt med en tur, ble også invitert ut på måneskinnstur. Men kunne ikke være med på det i og med besøk :).

    4. God morgen!
      Det er godt å ha en dag som er slik at man kan ta det litt som det kommer… planlegge noen gjøremål i hjemmet og glede seg til besøk senere på dagen eller kveldinga 🙂

    5. Håper dagen din har vært strålende og full av både avslapning, litt rydding, tegnesaker og hygge. Jeg har hatt en finfin dag med også. Sol og fint, og vært ute og spist middag med mannen min. Nyt kvelden. Klemsiklem:)

      1. Så koselig å gå ut og spise og få sol :). Ble nok litt større innsats enn kapasitet her, men dagen ble likevel fin. Klem <3

    6. Så koselig det er hos deg 🙂 Bake brød hørtes ut som en god plan ..håper di smakte bra 🙂 Så hyggelig med kreativt treff med kollega da.. tegning og farging er jo hyggelig..selv om det er noe jeg sjelden driver med … Klem og fin helg videre <3

      1. Tusen takk :). Brødet ble godt, brukte havremelk i det bla., så fikk en god smak. Vi har avtalt slike kreative treff, jeg velger tegning, hun velger kanskje noe annet. Jeg ønsker å tegne mer :). Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg