Av og til…

 

 

 

 

Av og til… Av og til blir jeg helt kvalm-. Av alt.

 

 

 

 

Vet at en natt vil hjelpe.

Søvnen.

 

 

Nå er jeg skrapa.

Slik liksom skrapa inn til sjelen.

Jeg vet det går over.

 

 

Det er bare noen dager igjen.

Da får jeg se om veien går oppover.

 

 

 

Det jeg har vært igjennom i det siste føles som en slags tortur.

Men tror ingen ønsker jeg skal ha det slik.

Det er bare det at alle er så midt i sine liv.

Og noen gangerer er ikke kommunikasjonen god nok.

Forståelig nok.

Forklarende nok.

 

 

Snart skal jeg finne senga mi.

Er du glad i senga di?

Jeg er i hvert fall veldig glad i min.

 

Bildet er tatt av Bianca Van Dijk fra Pixabay

 

I dag er det midt i februar.

Helt midt i.

Og dagen hyller kjærligheten.

Kjærligheten er så mangt et slag.

Håper de fleste har kjærlighet.

Ønsket etter det er i hvert fall stort.

Heldigvis har jeg mye kjærlighet i rundt meg.

Og så er jeg glad i meg sjøl.

Det håper jeg du også er.

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Ja det er så viktig å være glad i seg selv <3 Det er jeg også – endelig <3 Liker mitt eget selskap 🙂

      Håper virkelig dagene blir bedre for deg, og det bare går oppover nå <3 klem

    2. Jeg er også veldig glad i senga mi. Myk og god, og fylt med magneter som hjelper til med restitusjon. Håper du går glade dager i møte, fordi du fortjener det! ♥

      1. Tusen takk, Kari <3.
        Så godt med en god seng. Har prøvd magnetrommel.
        Vi satser på gode og glade dager begge, fordi vi fortjener det :), klem.

    3. Glad i sengs mi, og jeg kan vel si at jeg er glad i meg selv også. 🤔☺️
      Liker ikke alltid meg selv, men det er nor annet 😁
      Huff, du har fortsatt nok skjønner jeg. Tenkte på deg i dag, og på hvordan det går med deg 🥰
      God klem 🌹❤️

      1. Det er godt Heidi, både med en god seng og ikke minst at en liker seg sjøl :). Og nei, man liker aldri alle alltid :D.
        Nå tror jeg straks det verste er unnagjort, det som har ligget over meg i lang tid. Det har vært litt av en reise, da dette starta visste jeg ikke hvor det bar. Håper jeg skal være omtrentlig ferdig med utflytting av kontoret i dag. Kanskje vi kan møtes straks nå. Klem <3

    4. Jeg er veldig glad i senga mi for tida – og jeg er ikke så verst glad i meg sjøl heller…. 🙂 Klem og lykke til i innspurten av det du bedriver! <3

      1. Så bra begge deler <3. Tusen takk, ja i dag har jeg et stort ønske om å være ferdig – men tidsoptimisten i meg må regnes med. Nydelig torsdag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg