Avreise

 

 

Jeg har alltid likt flyplasser. Da er en i farten.

 

Alle menneskene som er i bevegelse er så fint. 

 

Dagen har rusla rolig avsted. Etter frokost ble det en tur opp i Tøyen Boraniske hage.

Det er så nydelig der.
Etter den våte sommeren er ikke sommeren mindre nydelig.

 

Vi snakka om å sette oss for å ta en kaffe, men bestemte at vi heller tok den på Tøyen torg. For så å tenke vi kunne ta den på Sentralbanestasjonen før vi skippa hele kaffen.

 

Det er så godt med tid.

Nå er det en halv time før turen tilbake til Trondheim er i lufta og fem dager er plutselig over.

Nå er plutselig gaten blitt forandra…

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har alltid elsket fly og flyplasser (selv om jeg ikke liker å fly), men jeg får alltid reisefeber når jeg er på flyplassen. Da blir reisen så nær 😊

      Riktig god flytur tilbake til Trondheim 😊

      Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er flott i Botaniske Hage nå om dagen, og et sted man helt klart kan senke skuldrene. Vi pleier å sette oss ned oppe på gården å ta en kaffe og noe å bite i når kaféen er åpen 🥰 Jeg er nok ikke av de som liker meg på flyplasser, i alle fall om jeg skal reise selv. Har nemlig flyskrekk og kjenner jeg blir stresset bare av å gå inn dørene. Litt bedre har det blitt med årene heldigvis 😉 Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

      1. Veldig fint i botaniske, har jeg bodd i nærheten har det nok blitt noen turer dit med fotoapparatet :).
        Kjedelig med flyskrekk. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg