Bare blitt historie

 

 

 

En dag er brukt opp. Skikkelig brukt opp. Jeg tror ikke jeg orker å tenke.

 

 

 

Klokka skulle ringe kvart på sju i morges.

Klokka fem gikk øyelokka opp.

Etter en tur på badet, prøvde jeg å sove mer.

 

Halv seks hadde jeg stått opp.

 

Jeg hadde et krevende møte foran.

Det skjer mye i jobbsammenheng og møtet handla om det.

Møtet gikk bra, men jeg var temmelig tappa i etterkant.

 

 

Etter jobb var det også et møte, det var av privat karakter.

Jeg har en gård, altså er jeg grunneier.

Gjennom det var det et møte om fellesbeite, det vil si veien inn til det området. Veien begynner å bli dårlig og spørsmålet var om vi som eier grunn går med på utbedring.

 

 

Så dagen gikk den.

 

Da jeg endelig var på tur hjem oppdaga jeg at jeg hadde glemt et fat som skulle leveres, så snudde for å hente det. Slik at jeg får levert i morgen.

Og i morgen drar jeg sent på jobb, da er det bare bibliotek.

Fredag er det et møte i Kristiansund, så er uka er over.

 

 

I kveld er jeg bare sliten. Men nå er jeg kommet dit jeg gledde meg til da jeg sto opp til dagen.

Og nå er alt blitt historie.

 

Nå skal jeg samle krefter og legge tankene helt bort.

 

 

Har du hatt en fin dag?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Dagen min har vært fin – innmari mye action på jobb nå, med frister som nærmer seg og masse telefoner og ordnings…..! Så etter jobb er jeg veldig stille bare – trenger det! Høres ut som om du har hatt en strevsom dag! Godt å hvile nå! Klem <3

      1. Ja, du har nok det ja, som er i tallenes verden. Med de fristene. Godt en kan ha det stille og hvile etter strevsomme dager. Klem<3

    2. Høres ut til å være en hektisk dag. Møter må være litt slitsomt, men det kommer kanskje an på hva det handler om. Fint når man får ordnet det man skal i alle fall.
      Min dag har vært fin. Jeg har klart å aktivitetsavpasse, sånn at jeg forhåpentligvis klarer å starte dagen i morgen på ordentlig 🙂
      Ha en fin kveld videre ♥ Klem

      1. Jeg prøver toppen ikke ha mer enn en avtale for dagen, det gikk ikke her. Det var framtid og yrkesliv som var på agendaen i det første møtet.
        Så bra du har klarte dagen fint, håper starten slik du tenkte i dag. Takk, fin ettermiddag til deg. Klem <3

    3. Dagen min startet ikke så bra, ettersom jeg klarte å forsove meg. Heldigvis ble den bare bedre og bedre 🥰 Møter kan være veldig slitsomme, og stjele omtrent det man har av energi. Jeg har alltid et problem på møter, for så fort jeg blir sittende innaktiv en stund blir jeg så trøtt. Sliter med å holde øynene åpne, uansett hvor interessant det er 😉

      1. Kjedelig å forsove seg, men bra dagen rettet seg opp for deg. Jeg brukte nok masse energi med å lese kroppsspråk på møtet mitt, så var helt pumpa i etterkant. Men høres plagsomt ut at du sliter med at øynene vil falle igjen. 🙂

    4. Godt å ha slikt bak sæ, også håpe æ du våkne uthvilt, litt seiner enn halv seks og opplada te en litt roliger dag i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg