Bare en onsdag

 

 

 

 

Onsdagskvelden er her. Det er kaldt og jeg er trøtt.

 

 

 

 

 

Det er sommertid.

Nesten ikke folk på jobb.

Inne på min avdeling var det bare jeg.

Fikk rydda i papir. Tro meg, jeg har masse papir å rydde i.

Har en plan om å gå igjennom alle notater for så å skrive de ned.

 

 

Etterpå gikk jeg innom butikken, kjøpte meg moreller og vannmelon.

Det er så godt.

Fant fajitas som lå i 40% kassen, den så god ut.

Og det var den.

Riktig god.

 

Etterpå smakte det godt med bær og frukt.

 

I går skjedde noe jeg oppfatta som veldig ubehagelig.

Jeg har ansvaret for mors økonomi, for et drøyt år siden ble forsikringa ført over på mor, etter fars bortgang.

Regninga ble delt og skulle betales to ganger i året.

Det viste seg at denne gangen var regninga kommet på avveier. I går kom det brev om at forsikringa var oppsagt.

 

Det var ikke godt å gå å legge seg i går kveld med det i tankene.

I dag ringte jeg forsikringselskapet.

Da de sa de kunne ordne det til i morgen. Jeg sa at jeg ønsket å få det på plass i dag, så da jeg i ettermiddagen fikk mailen om at det var i ordnet må jeg si jeg ble veldig glad.

Så til natta kan jeg sove godt.

 

 

Tror natta kommer ganske snart, er trøtt.

Sov riktig godt og nydelig når natta di kommer.

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Kjedelig når regninger kommer bort sånn, og ting blir sagt opp. Godt du fikk ordnet det, og dt pleier som regel å være lett å ordne i disse datatider. Her var det ikke kaldt i går, temperatur opp mot +30 så det gikk i iskaldt vann og frukt fra kjøleskapet her også. Håper du får en nydelig torsdag, klem 🤗

      1. Ja, fryktelig kjedelig…og tanken på at noe kunne skje det døgnet huset sto uten forsikring var fryktelig ubehagelig. Heldigvis slapp jeg med det ene døgnet :).
        Takk, skal prøve å lage torsdagen fin, det samme til deg. Dere har i alle fall helt andre temperaturer enn hos oss. Tror nesten det er den dårligste juli måned jeg har opplevd. Klem <3

    2. Ja slikt kan skje,,, kjedelig… men så godt når det blir orden i systemet igjen 🙂 Trygghet <3 God ny dag til deg 🙂 Det er fredag og helg !

      1. Og så er fredagen ved endes også. Takk, i dag har jeg klart å ta gode valg. Veldig godt at forsikringa kom i orden igjen. God helg til deg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg