Bare noen ord

 

 

 

Dagen er over, natta er her. Som vinden som blåser og river i trær, slik fyker tida mi forbi.

 

 

 

 

Det har bikka midnatt, jeg sitter med en kopp te før dagen skal bli natt.

Slik natt under dyna, med drømmene reisende gjennom hodet.

Snart skal jeg dit.

Men fikk lyst til å sende noen ord ut på nettet først.

 

 

Det har vært travle dager og regner med denne uka vil ha flere slike dager.

Det nærmer seg straks det som blir en ny tid.

For meg.  

Neste mandag er jeg på plass, helt og holdent, i min nye arbeidssituasjon.

I kveld fikk jeg montert opp noe av det jeg skal jobbe med.

 

 

Det er godt å dingle litt først.

Med en kopp te.

Helga er over.

 

 

Mine to eldste kom hjem.

I dag feira vi morsdag hos mor. Hadde med middag og kake.

 

 

 

Det har snødd, det har blåst, det har regna.

Nå er naturen igjen preget av at en kan tro på at våren nesten er kommet.

Men akkurat nå herjer vinden.

Og jeg fikk produsert noen ord.

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg