Bare om nesten ingen ting

 

 

 

Jeg har lett som en plett kunne sovna her jeg sitter. Men jeg må holde ut. 

 

 

 

 

 

Dagen våkna mange ganger lenge før den skulle.

Drømte om snø og varme temperaturer, tror nesten jeg bada.

Boffen var der også.

Han lekte seg med andre hunder.

Det var folk der, de var ikke interresert i meg og gikk bare forbi.

 

 

Innimellom, da jeg våkna, hørte jeg at vinden blas og at jeg følte meg så lei av alt.

Da dagen starta var den likevel grei.

Sjøl om dagen starta med dataproblemer.

Og så gikk dagen.

Den lyse dagen gikk.

Den var så glatt at den skein skummelt. Tenkte på det, at den var glattere enn forsvarlig.

 

 

Kjøp masse mat sa de må nyheten til morgenen. Det blir dyrere, mye dyrere. Slik som smør og kaffe for eksempel.

I januar-februar-overgangen kommer et nytt kraftig prisbyks, sa de på de lokale nyhetene.

Etter jobb gikk jeg å kjøpte Røros-smør, meiri-smør og kaffe.

Bildet er tatt av congerdesign fra Pixabay

Jeg kjøpte meg et lammelår også.

Til påske.

 

Lei av denne galoppen.

Fant meg middagsmat på 40%, sjøl om jeg prøver å unngå fabrikert mat. Det var bara så fristende med snarlaga middag.

Om litt skal jeg i et møte, så greit med en slik løsning.

 

 

Kjenner jeg gleder meg til jeg er hjemme og skal breie dyna over meg igjen.

Nå må jeg lese meg opp til møtet.

Om veier langt til fjells.

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Det er greit å handle litt ekstra nå ja. Vi får gjøre det på fredag vi 😉
      Godt å lese at det ble en grei dag. Er nok veldig glatt enkelte steder nå ja, men nå forsvinner det for en stund og blir fint å gå, og kjøre bil 🙂 Kos deg i kveld! Klem <3

      1. Takk, godt å være hjemme etter møtet om en vei som må utbedres. Snøen forsvinner ja, men foreløpig er den et hardt lag med is, spent på hvordan det er på museet – skal dit i morgen. Sikkert det samme hos dere, du må holde deg på beina. Klem <3

    2. Det er visst lurt å handle inn ting med god holdbarhet denne uka.
      Lurer på hvor dette skal ende?
      Det er lite vi kan gjøre med det heller
      Håper du får en fin kveld!🤩🤗

      1. Ja, det er sikkert et råd som er lurt å følge. En kan virkelig spekulere hvor det ender, men de sa også det at det ville roe seg – så vi får håpe. Takk, håper dagen gikk bra for dere…må inn å lese… Klem <3

    3. Jeg drømmer om sol og varme, men må vel gå gjennom denne vinteren også. I grunnen, ville jeg ikke forhaste tiden ettersom jeg begynner å bli gammel:)
      Jeg har ikke handlet mye ennå ettersom det blir dyrere. Vi får se..
      Ha en fin dag:)

    4. Fornuftig med handlinga! Lykke te med dagen, håpe ikke det e like glatt på Aure som det e her i byen.

    5. Uff, man blir så lei dette med priser og skynd dere og handle. Folk har vel ikke mer penger å bruke fordi matvarene går opp heller? Hjelp, for styr. Men det blir vel litt ekstra her også til helga….. Ha en fin kveld Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg