Bare søndag

 

 

Våkne til søndag med blå himmel og fri. Da har jeg ikke noe mer å forlange.

 

 

 

Strekke seg mot dagen for å kjenne i hele kroppen, at en ingen ting skal.

Eller, har satt en ting på timeplana. Bare en ting.

Den skal du få vite helt på slutten.

 

Sette seg ute, høre på vind og musikk.

Raslingen i trærne.

Bare være til.

Inn for en sen frokost.

Presse appelsin, steke egg og bacon av kalkun med bønner i tomat, til. Tine en proteinskive i brødristeren. Koke seg kaffe til.

 

 

En søndag og kroe seg i.Det er så godt når dagen er slik.

 

 

Og så over til den ene plana jeg har i dag.

Det er dette her.

 

 

Plukke de.

Vet ikke hva jeg skal bruke stikkelsbæra til, men finner nok på noe.

Nyt det som er igjen av søndagen.

Her har det skyet over nå.

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Høres ut som en herlig magisk dag. Kanskje du kan lag syltetøy av stikkelsbæra? Eller en gelé? <3

    2. En fantastisk flott søndag skjønner jeg 😀 Sånn skal det være når muligheten er der. Straks ferdig med min siste av to søndager her…. hjemreise på tirsdag. Så de to ukene har gått fort 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg