Blå morgen

 

 

Månen henger på himmelhvelvingen. Himmelen er dyp blå. Sjøen like så.

 

 

 

Dagen har starta.

På med klær.

Ut.

 

 

Vi begynner å bli vant til dette. Boffen og jeg.

Det er godt. Og litt kaldt. Men aller mest er det blått.

 

Dagen ligger ubrukt.

Det er mildere enn hva som har vært i det siste. Skal jeg likevel bestille dekkskift….

(etter og ha lest pensjonistgunna sitt innlegg, ser jeg at jeg både sier det feil og kommentaren min i hennes innlegg er faktisk en blank løgn :)).

 

Det er ikke rimfrost på bilen, men glatt på bakken.

 

Jeg trasker trøstig i vei.

Ned bakken, bortover og oppover.

Dagen starter vakkert.

Så blå…med måne på….. 

 

 

Jeg er i gang.

Snart er det jobb.

Vet hva jeg må, få sendt ut innkalling. Må få lest en haug med papir.

Slik går tankene.

Så inn for en dusj.

Lage matpakke.

 

Dagen er i gang.

 

Ønsker akkurat deg som leser en fantastisk fin onsdag <3.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Vakre bilder og vakker tekst. Takk. Fint å møte onsdagen med. Det var blitt lyst da Barney og jeg sto opp i dag 😉 Så fikk ikke med meg det blå denne morgenen….men kanskje i kveld…..
      Og takk for at du linker til BLOGGEN min 🙂 Men nå måtte jeg gå inn for å se kommentaren din. Den var da vel ikke løgn? 😉 Og du har da brukt riktig benevnelse på denna prosessen med dekk/hjul….hehe…Ha en fin onsdag 🙂

      1. Det er mange fin farger nå, uansett kveld eller morgen. Slik er høsten fin.
        Jeg sa jeg aldri sa noe, som viser seg ikke stemmer på bloggen min. Hva jeg sier det. Litt lærerikt :).
        Håper onsdagen din ble bra, jeg er glad denne dagen er over. Det ble av de dager som krever.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg