Blåst litt bort

 

 

Et lite innlegg i kveld, fra i går kveld og litt fra i dag.

 

 

Mandag og i gang, men øynene samarbeider ikke.

Det er nok de som gjør meg noe utenfor.

Jeg skjønner ikke helt hva jeg holder på med, det er kjedelig å ha det slik.

For jeg orker liksom så lite.

Eneste jeg har lyst til er å spise.

Mat, mat hele dagen.

Så slik kan det ikke fortsette.

Jeg føler bare ingen entusiasme.

Etter jeg har skrevet disse klagene ord, skal jeg legge meg.

 

I morgen er en splitter my dag.

 

 

I går kveld, etter vinden hadde blåst fra seg, så det slik ut.

 

 

Det var så vakkert at jeg måtte se på det lenge.

 

 

Blåste det mye hos deg?

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. så vakre bilder ,nei spise hele tiden går ikke men jeg har nok spist litt mer enn hva godt er selv i det siste og slik kan ikkke jeg heller holde på :=) det kommer nye dager ,og da blir alt bra.
      Blåste her ,ja det fikk jeg spørsmål om fra andre også i dag ,det blåste sikkert,men jeg sov godt jeg og lot meg ikke sjenere av blåsten

    2. Det va virkelig nånn vakre bilda du har knipsa. For en himmel. Skjønne du såg leng på det <3 ønske du ska våkne med entusiasme og glede, kjære dæ <3

    3. For en nydelig himmel. Du kommer deg nok videre etter hvert. Det er mye su har vært gjennom vet du. Noen dager er opp og andre litt ned. Men i dag er det en ny dag med nye muligheter. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, himmelen var veldig vakker den kvelden. Syns sjøl jeg vil ha en pause nå, av alt som krever, he, he. Gårsdagen ble også en dag, men i dag…. Riktig fin dag til deg 🙂 <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg