Dagar yr og vårleg

Når februar fablar og framstiller seg som våren personleg, da er det berre å nyta.

 

Og det gjorde eg. Det gjorde vi. Stå opp til sol og femten grader i skyggen. Slå alle dører opp på vid gap. 

Ta med seg matta ut på terrassen og ta solhelsinga med andletet rett mot sola. Strekkje armane så langt opp og att som går, medan ein pustar så djupt inn ein kan. Kjenna at muskalne lausnar stramme grep når ein tek kobraen og hund som ser ned.

For ein fantastisk god start på ein laurdag. Og seinare, drikka eit glas grønkålsmoothie og sjå at sola kjem seg over fjellet og lagar soldagen lengre.

Seinare vart vi innhenta, både slik og slik. Men blant anna andre begravinga denne veka, det er aldri godt når nokon forlet livet. Menneske eller eit kjært dyr. Vil skriva om å gravlegga eit kjeledyr seinare. 

 

Så var det henta mor, vitja far, handla.

 

I gårkveld somna eg framom tv’n. Ei stund sidan sist.

 

I dag var det vind i vendinga, det bråka utanføre vindauga. Da vi skulle ut på tur, bøtta regnet ned, så sammen med vinden vart det innedag. Men ein køyretur i kveldinga, og eit kaffivitjing til ho som må greia seg aleine om dagen. Ut i veka er dei to att. Dei gle seg begge.

Og så har vi sett opp jun, men brukar ein kombutchascoby, så heilt rein jun vert det nok ikkje første gongen.

 

På fredag, da vi var på handletur, kom eg over to bøker eg er svært glad for. Den eine ei av Berit Nordstrand, den andre om fermetering. Spesielt den om fermetering gjer meg beint ut lukkeleg.

 

Slik i korte drag har helga vore. Ei god helg, tross alt.

Har di helg vore bra?

 

16 kommentarer
    1. Mer vår hos deg enn hos meg..men er ganske mildt så snøen smelter heldigvis ! Så deilig ut å sitte ute når solstrålene var tilstede 🙂 Ganske fin helg etter ei uke inne med forkjølelse 🙂 Klem og fin uke videre <3

      1. Takk, håper uken din også ble fin. Her er det blitt kaldere, og neste uke viser varselet helt ned til minus åtte. Så kaldt har der nesten ikke vært i vinter 😳.

    2. Var ikke noe særlig vårfølelse der vi tilbragte helga, men den var kjempefin likevel. Her hjemme er det derimot ganske vårlig og fint.

    3. ja helgen ble god og varm,den måtte jo nytast :=)tenk så heldige vi er :=)jeg har en bok av Berit Nordstrand,men ønsker meg den om tarmens medisin siden jeg har ibs ,mulig jeg kan lære noe der :=) jun ,må innom og se hva det er for noe :=)

    4. Ser ut til at du lever veldig sunt for tida, med både yoga og sunn mat! En føler seg mye bedre når en styrer unna sukker og de andre verstingene i matveien. Nå er det ei stund siden jeg var innom bloggen din, og jeg ser at du har fått flyttet den over til wordpress! Det er bra!!:)

      1. Prøver absolutt ha en sunn hovedfokus, men ikke fanatisk :)). Du har rett i at kroppen har det bedre NPR vi styrer unna matvarer kroppen ikke har godt av. Sukker er en versting.
        Satte pris på at bloggen ble overflyttet 😁.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg