Dagen flyter

 

 

 

 

Musikk og varme i skjønn forening. Dørene står åpne, det er sommer.

 

 

 

 

Jeg er bortimot amøbe.

Jeg lar alt passere.

Dagen er min og jeg gjør hva jeg vil med den.

 

 

Sola leiker med fingrene mine som fer over tastaturet.

Sola kommer i blaff, hvite sommerskyer tar seg en tur over det blåe hvelvet.

 

 

Noen småting gjør jeg, mens jeg lar tiden flyte.

Må la den flyte.

Er liksom litt i en egen boble.

– Av sommeren, musikken og amøbe tendenser i kropp og hode.

 

 

Har snakka med folk på telefonen.

Jeg har nesten ikke spist, men skal nå.

 

 

 

Mat er godt, nesten som jeg slukte den.

Stekte kalkunbacon, skar opp søtpotet i skiver og stekte i ovnen, med tomater og hvitløksbrød tll.

 

 

Jeg fikk gjort de Tibetanske ritene på ettermiddagen.

Er ikke kommet lengre enn til tre repetisjoner.

Fikk nesten to ukers pause da feberen inntok kroppen for litt siden. Så skal snart øke til fem repetisjoner.

 

 

I helga er det åpning på museet.

Denne helga er det et lag vi har tett samarbeid med som kjører opplegget.

 

 

 

 

Mindre aktivitet i år og jeg skal bare være der to søndager, de to i midten.

Her er plakaten for alle arrangementa.

 

 

 

 

 

Den sommeren her føles overkommelig, til tross for at vi starter uten ungdommer, som vi har brukt å ha til sommerhjelp.

 

 

Det er lørdagskveld.

Jeg tror jeg skal lage meg karameller, har lyst på noe godt å kose meg med.

Har ikke handla inn til helga.

 

 

 

Hva liker du å kose deg med en lørdagskveld?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Lørdagen ble veldig fin med venninner og god mat 🥰 Deilig at sommeren er her, og for en gang skyld så syntes jeg ikke varmen er så plagsom og koser meg. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    2. Raskt innom for tiden min flyter også rolig om dagen. Kos deg godt i sommeren. Lørdagskos er bra. Her ble det en diger, blandet fruktsalat og litt sjokolade. Klemsiklem

      1. Så koselig å se at du er innom :). Det høres fint ut med at tiden flyter rolig, vi trenger slikt. Takk, du må også ha en superfin sommer. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg