Dagen i dag

Enno ein fredag. Fri dag. Dagen er både god og trist.

 

Men vil berre skriva om det som er godt. Om sola og om våren. Eg har mange planer for dagen. Slik som vasking av klær og rydding av hus, rydde terrasse og plante litt. Drikke kaffe i solveggen og kanskje ta solhelsing ute i sola. Det er ein jubel av kva som er mogleg.

Så først må eg nok finna bremsene på dagen. For at den ikkje skal fyka bort før den har starta.

Veka har som vanleg hatt ein del innhald. Så tida her inne har vore sporadisk.

No vil eg ut i sola for å ta solhelsinga. Den helsinga gjer underverk slik at kroppen vert meir smidig.

I kveld skal eg på årsmøte om hjort, rådyr og elg.

Korleis er din dag? 

 

 

8 kommentarer
    1. Høres ut som du har nok å henge fingrene i.
      Selv har jeg vært på kurs på sykehuset i dag. Og når jeg kom hjem satte jeg meg ut i sola. En liten stund. Men formen er litt sløv, så jeg begynte å fryse, og trakk inn.
      Nå sitter jeg og kjemper mot trangen til å legge meg. Litt tidlig enda. Prøve å vente til kl. 20.00 🙂
      Ønsker deg en kjempegod helg ♥

      1. Håper helgen din er fin, at du har litt energi og ikke minst sol som varmer. Greit å ha ting å gjøre, når en har lysten til å gjøre :))). Riktig god helg til deg <3.

    2. min lørdag var med styrketrening hos fysio,ettermiddagen gikk med til å nyte sola ute i hagen,det er virkelig deilig :=) ikke kjekt att du har triste ting i dagen,men sånn er det vel for dei fleste av oss,håper det ikke var noe trist i dag på lørdagen

      1. Det er enormt godt vi er kommet til denne tida :))). Håper du hadde en fin trening.
        Ja, noen ganger kan ting bli litt triste – kanskje blir de bedre med det første, eller så blir de verre. Slik er det.

      1. Håper dere har det fint på hytta, om været kunne kanskje vært litt bedre. Ja, det er ikke så langt mellom her jeg bor og der du har hytte :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg