Dagen

 

 

 

 

En søndag med stillhet som sitt varemerke. En dag som var god.

 

 

 

Dagen samarbeida fint med meg.

Fikk gjort litt.

Pausa.

Pusla.

Det ble litt husarbeid.

 

I denne vasen sto tulipaner som var på tide å kaste.

Kanskje jeg skulle sette noen kvister i den? 

Mellom sol og snøbyger kom jeg meg en liten tur ut.

Fuglene hadde satt spor i snøen.

Ellers lå marker og veien hvite. 

Røde kvistene fra Sibir kornellen passa å ta med inn. 

Disse kvistene var for høyt oppe. Men det var noe fascinerende med treet som har vokst forbi fjøset. 

Snøbygene gikk innover fjorden, men jeg følte likevel på denne våren som snart kommer. 

Trærne virka forventningsfulle.

Kvister og fjør ble dandert dagen verdi. 

Boller med krem.

 

En dag for fred, fryd og frie skritt.

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Hørtes ut som en perfekt dag det der. Vakre bilder fikk du også i den gryende vår. Snøen som kommer nå vasker jo naturen til fest! Snart spirer det og gror der ute. Ha en fin ny uke. Klemsiklem 🙂

      1. Dagen var nydelig.
        Ja, du ser våren på bildet du også… :D, mange vil nok si det er hvitt og vinter. Så fint sagt «vasker naturen» :). Vi har en veldig fin tid framover. <3

    2. En fin søndag, og jeg forstår godt at det var rart å levere nøkler. Det er alltid en del tanker og følelser som dukker opp ved slike milepæler.
      Håper du finner ut at hverdagen din blir mye bedre etterhvert.
      Vi spiste også boller i går, men med ost. Hadde ikke krem for vi dro ikke på Øra og handla før helga. Fant ut at vi ikke trengte det bare for blomster og fløte liksom 😉 God mandag! Klem <3

      1. Ja, du kjenner nok godt til det du også, dette å avslutte perioder. Håper og tror det blir bedre.
        Boller med ost er også godt. Jeg hadde en liten skvett følte, men fant ikke vispen. Kan tro det ble leting. Siste plassen som jeg tenkte kunne være en liten mulighet, der var den. Da hadde jeg funnet fram visp og bolle… :). Takk, håper mandagen din også har vært fin <3

        1. Det hender vi legger ting på et lurt sted 😉 Fint du fant den da 🙂 Mandagen var fin, og rolig. Ny dag, og nye muligheter…i godstolen 😉 Forkjølelsen sitter i kroppen, så det blir nok en rolig da innne 🙂 God tirsdag! <3

          1. Takk og takk :). Håper du er bedre nå. Ja, veldig godt å finne ting, det kan i alle fall fort skje når andre har vært innom og finner nye steder å legge fra seg på, he, he :).

    3. Fine bilder! Jeg har laget et blogginnlegg i dag der jeg trenger litt hjelp med tekst av dere medbloggere som skal på treff og ellers av de andre bloggerne også 🙂

    4. Så fint med røde kvister i fastelavnsriset.🤗
      Bra at du fikk en fin og koselig dag med fastelavnsboller.🤩

    5. Så fint med røde kvister i fastelavnsriset.🤗
      Bra at du fikk en fin og koselig dag med fastelavnsboller.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg