Dagene og tiden

 

 

Så svinga vi innom en helg som snarest, før vi allerede straks har passert mandagen. Neeeiii, det er tirsdagen vi snart har passert…

 

 

 

For et renn!

Jeg skal alldeles ærlig innrømme at jeg ikke liker denne farten.

 

I dag bestemte jeg når ferien skulle være, men føler jeg ikke har tid.

Slikt går virkelig ikke an!

 

Og det er ikke det at jeg er uunnværlig, kanskje er det direkte motsatt.

Denne ferien skal jeg få til, trenger den.

 

Er nok litt sliten.

En anelse litt for sliten.

 

Våkna midt i natta i natt, beit tennene sammen, knep øynene og tankene gikk ukontrollert inn i alle problemstillinger de kunne finne på.

 

Slik vil jeg ikke ha det.

Liker det ikke.

 

Det er en  kombinasjonen av litt store prosjekt (jeg føler de store), lita stilling, samtidig ikke så mye energi, men mye nokså smertefull kropp og sommer.

 

Det var kombo’n sin det.

 

Den som kom på noe fryktelig smart.

Så det drømmer jeg om nå.

Noe smart og ta vare på meg sjøl.

Samtidig som jeg klarer mer.

Muligens er jeg ufrivillig morsom-.

 

Nå vil jeg ha en kjæreste. En som har plenklipper og kan slå plen. Slik at jeg kan sitte ved elvebredden og meditere. Før jeg tar fram tegnesaker og tegner den feiende flott.

I harmoni og glede.

 

Nei…..nå er det nok på tide å legge seg mens jeg har en viss kontroll på hva jeg skriver.

 

God natt og drøm søtt i juninatta.

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg