Dager og dager

 

 

 

Matt, men ikke sjakk matt. Dagen vart lang, men likevel rolig.

 

 

 

 

Jeg var oppe halv seks.

Så alt for mange timer med søvn ble det ikke.

Skjønner ikke det skal være så vanskelig å finne det som er «rett tid».

 

Dette var det jeg rakk å skrive i går, før dagen tok meg.

 

I dag starta dagen seks.

I morgen kan jeg sove så lenge jeg vil.

Det er ukens beste kveld.

Sjøl om den nesten er over.

 

Dagen har vært i rennet.

Utstillingen er så godt som ferdig.

Skal opp med noen plakater, de var retta på med resultat av mange feil.

Nokså ergerlig.

 

Noe som jeg ble glad over i dag var, at noe skjedde…

Jeg syns det skulle vært en tikkende klokke i stua.

Plutselig begynte ene klokka og tikke, spent på om den tikker når jeg kommer tilbake på søndag.

 

Etter handling både gjennom jobb og privat var utført, fikk jeg hentet meg noen jordbærplanter.

Det skal bli spennende.

 

For noen dager siden kokte jeg noe kjøtt.

I dag dro jeg innom mor med posene fulle av grønnsaker.

Og det ble en veldig god kjøttsuppe.

Både lillesøster kom og mellomste jenta mi.

Litt slik… må forsyne meg med litt til.

 

 

Nå er mellomste hjemme.

Etter å kjørt gjennom en vilt, vakker natur der lyssettingen var i en liga for seg sjøl.

Og her sitter vi, trøtte som fy.

 

 

 

 

Så vi gjorde det vi måtte, la oss.

Og så sto vi opp i dag, til en solskinnsdag av dimensjoner.

Nå skal vi gå ut å leve denne dagen…og det beste, jeg har nesten ingen må’er.

 

Riktig fin lørdag.

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg