Dager som fader ut

 

 

 

 

Så trøtt. Tirsdager har en tendens til å ikke fungere. 

 

 

 

 

 

Jeg melder meg ut av tirsdager.

Får ikke til det jeg har tenkt, skjer uke etter uke.

At det er slik.

 

 

Har jeg lagt meg ned nå har jeg nok sovna.

Så jeg legger meg ikke ned… eller er det det jeg burde?

 

Burde jeg teste ut hva som skjer om jeg bare lar det skje…

 

 

Og så gjorde jeg det.

– Hva som skjedde?

Egentlig ingenting.

Sovna ikke en gang, bare dorma.

 

 

Etterpå åpna jeg en dør.

Den er inn til spiskammeret…

 

Ja, for det er vel det det heter, et rom med tørrmat og hermetikk.

Der fant jeg mel som jeg burde brukt for lengst.

Men kanskje det fortsatt kan testes…

 

Så nå har jeg lett etter oppskrifter til dette melet.

 

 

Uten å finne det som frista.

 

Tirsdager ass…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Takk, får håpe den retter seg opp før sengetid :D. Men må vel bare ta alle dagene slik de kommer.
        Fin kveld til deg. Klem <3

    1. Da er det bare å dorme ivei. Kroppen sier ifra hva som trengs, og det ble vel litt sent i helga, og det kjennes som regel et par dager etterpå. Derfor er tirsdagen tung, tror jeg 😉 Er min erfaring ihvertfall 🙂
      Nyt kvelden! 🥰

      1. Det ble det, tror faktisk lørdagen bikka tre, men det var ikke bloggtreffet sin skyld :). Du har nok rett i det, at helga kommer et par dager etterpå. Takk, det må du også, nyte kvelden <3

    2. Ja, tirsdager har alltid vært min “hat-dag” også… Det er alltid noe “galt” med den… På jobb også. Alltid vært. 🙁 Jeg har prøvd å bytte den ut med en ekstra fredag eller noe, men ikke fått “tilslag” av de som ordner med sånt 😀 Ha-ha

      1. Hm, er sannsynlig dårlig hengsla denne dagen… Tenkte også at det burde å gå an å bytte den med ukens beste dag, fredag – men det har du prøvd altså :). Vi får bare bite tennene sammen og gjøre det best av den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg