Dager

 

 

 

Pause i dagen. Akkurat nå steiker jeg bananpannekaker, det er tomt for brød. 

 

 

Så i dag bør jeg gå i gang med ett eller annet, rundstykker eller brød.

Tror jeg har ingrediensene til å lage rundstykker av cottage cheese og gulrot.

For noen timer siden for jeg ut av huset med bare et glass limevann i maven. Ble veldig glad da jeg oppdaga at jeg hadde vann i bilen, for utgangspunktet var litt for lite.

Det er en times kjøring fra her jeg bor og til museet.

Da er det godt med lydbok.

Fikk inn i hus tinga og prat med giver.

Fikk notert.

Samtalen fløt ut, mange interessante temaer som ble lufta.

På tur hjem dukka også blå flekker på himmelen og solstreif.

 

Så langt kom jeg med innlegget mitt i går.

I dag våkna jeg klokka seks.

Skjønte jeg ikke fikk sove igjen. I og med det ble seint nok i går, tenkte jeg å sover et par timer til.

For i går kveld, i går kveld…

Skal skrive om det siden, men jeg var med i et webseminar som førte til mer.

Og dagen i dag står nesten og hopper, for den har program.

Så opp kom jeg meg.

Nå skal jeg ned i kjelleren, utenom det vanlige møtet er det ferdigstilling av tekst.

Har noen timer på meg.

Etter det går turen til museet hvor jeg får besøk, regner med det tar et par timer.

Håper jeg rekker meg tilbake for både å hente mor og rekke stemmelokalet før det stenger.

Så dette er dagen sin.

 

Har du bestemt deg for hva du skal velge?

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. En dag med forskjellig program på dagsorden for deg 🙂
      Godt valg! Viktig å bruke stemmeretten sin ja. Jeg har forhåndsstemt – gjør alltid det 😀

    2. Det er jo nesten umulig å være sikker på hva man skal velge. For plutselig går partiet i hestehandel med noen som ikke vil det du har stemt på. Så er vi like langt 😁

      1. Ble noen travledager igjen 🙂
        Fikk stemt i går, tror det er lenge siden jeg har stemt på valgdagen.
        Takk, den ble nydelig. fin dag til deg.
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg