Dame med tæl inviterer oss

 

 

 

 

Av og til skjer det at jeg føler skikkelig glede. Føler jeg ofte skriver om problemer, bal og utfordringer på bloggen min. 

 

 

 

 

 

For noen dager siden slo overskriften mot meg.

«Bloggtreff» sto det.

I Trondheim.

 

Bilde lånt fra Kariengesvik.blogg

 

Jeg har mange ganger tenkt at det ville ha vært så fint å kunne møte folk her inne-.

Mennesker som jeg føler jeg kjenner.

Mennesker jeg kjenner jeg blir glad i.

Glad i fordi de deler av seg sjøl, på ett eller annet vis deler de, om de skriver direkte eller skriver om andre ting.

En får en følelse av hvem som sitter bak tastaturet ett eller annet sted i verden. De fleste innen landets grenser.

Og som deler med meg (og alle andre) det som foregår i tankene, bruke så mye tid på andre med å dele av seg, det er fantastisk.

 

Jeg får en type ærefrykt, over dette fenomenet.

 

 

 

 

Det var Kari Engevik som hadde lagt ut innlegget Bloggtreff i Trondheim til våren?

Dagen etter fulgte hun opp med Ja, det blir bloggtreff i Trondheim

Før hun endelig slår fast datoen for bloggtreffet i dag, i den trønderske hovedstad.

Den første helga i juni, med tittelen Helg for bloggtreffet i Trondheim

 

 

 

 

Kjente jeg ble veldig glad for at det ble akkurat denne helga, den deretter var større sjanse for kan bli dedikert jobb for min sin del.

Nå skal hendelsen noteres med understrek.

 

 

Og å kjenne på at jeg gleder meg til noe som bare handler om å glede seg, ikke noe en skal utføre for at andre ønsker det, er så godt å kjenne på.

Dette tror jeg blir så braaa.

Gleder meg til å møte «kjente» og ukjente av oss her inne eller andre som liker blogg.

 

 

Gå inn og les hva Kariengesvik.blogg har skrevet.

 

Bilde lånt på Kariengesvik.blogg

 

Og så må jeg si dette er et fantastisk tiltak av ei dame som har utfordringer, men også masse tæl. Takk til deg Kari, fordi du tar initiativet. Håper du tilgir at jeg låner bilder fra deg.

Og ikke minst, det blir artig å treffe deg.

 

 

 

 

– Kommer du og du og du til Trondheim første helga i juni?

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Veldig bra initiativ av henne. Jeg har aldri truffet noen av de andre bloggerne her inne. Hadde vært veldig hyggelig å få det til. Har satt av helga, men ikke helt i boks, for noe må sjekkes før jeg kan bestemme meg☺️

    2. Det her høres så artig ut! Veldig bra initiativ 😃 sant som du si, og viktig, å gled sæ te nå der det bare e å gled sæ <3

    3. Så utrolig fint innlegg! 😍 Tusen takk for mange godord også 😊 Ja, det er bare å glede seg, for dette kommer til å bli både koselig, trivelig og artig 😀 Bare hyggelig at du ville bruke bildene mine 😉

    4. Blir nok veldig koselig detta… men jeg aner ikke pr i dag om jeg har mulighet til å komme. Har jo truffet Utifriluft og Fruensvilje tidligere, og Bunny kjenner jeg fra gammelt av.. men hadde vært koselig å treffe flere 😊

      1. Håper du får til å kommer. Jeg har bare møtt to. Heidisverden bor ikke langt unna, så vi vil nok stikke innom hverandre. Traff også Fruensvilje for noen år siden. Det som er så artig er at gjennom tekst får en egentlig et godt bilde av hverandre 🙂

    5. Jeg kommer, så sant ikke noe skjer som forhindrer det.
      Som du skriver, så er det godt å ha noe på glede seg til, noe som ikke er plikt 😀
      Fint innlegg om treffet 🙂❤️

    6. Det er så bra at hun har tatt initiativ til et bloggtreff!🤗🤩
      Jeg har notert meg helga, men det er litt for tidlig å si om jeg kan være med eller ikke.
      Men du og du så lyst jeg har til å møte dere alle!🤩🥰 Jeg håper virkelig jeg får det til!🤩

    7. Ja jeg leste innlegget til Kari, og har notert meg når det er. På grunn av katten min, som må ha medisin morgen og kveld, så er det ikke så lett å få noen til å passe henne. Hun er gammel og liker ikke at jeg er borte for lenge av gangen heller. Jeg har derimot ikke avskrevet treffet helt, og håper det kan løse seg. Ønsker deg en superfin lørdag, klem 🤗

      1. Skjønner godt det med Vinja og spesielt når hun må ha så medisin så ofte. Men det har vært veldig hyggelig om du får det til.
        Takk, lørdagen min ble avslappende. Ønsker deg en nydelig søndag 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg