Datatrøbbel, mat og kjærlighet

 

 

 

 

 

Jeg er litt gul helt inn til margen, ikke cool, egentlig bare gul og kanskje litt fuktig, nesten rå…

 

 

 

Ikke som ‘i råskinn’.

Det er uteverdenen som trekker inn i meg, for den er slik.

 

I dag for jeg på jobb, jeg skreiv tidligere at jeg gledet meg til dagen.

Lista jeg håpte å komme meg nedover var ikke eviglang. Regnet med at jeg hadde en rolig dag foran meg.

Den gang ei.

For data’n var skikkelig på vrangsida.

Til slutt fikk jeg jobba på laptopen, men der virka ikke tastaturet, ikke fikk jeg på de to skjermene jeg bruker – de gikk bare i dvale.

Folk fra IKT og andre, prøvde, uten at det funka.

Jeg fikk oppdatert program og ble ikke ferdig.

Må sannsynlig dra innom kontoret i morgen for å se om det går an å komme seg videre.

 

Hjemme igjen ble det middag, tagliatelle med tomat, løk, sterk ost blant anna.

Etterpå har jeg satt en deig som skal bli rundstykker og sett tv.

 

For tiden er har jeg kjærligheten på menyen. Jeg ser på ene serien etter den andre om kjærlighet; «Kjærlighet IRL», «Gift ved første blikk», Kjærlighet uten grenser», «Første date»…tror det er disse og det er jammen nok.

 

 

Ser du på noen av dem?

 

Og det verste av alt, jeg drømmer ikke om kjærlighet sjøl.

Syns det har vært logisk om jeg hadde, når jeg syns det er morsom og se på alt dette.

Men jeg syns samspillet mellom mennesker er veldig interessant.

Liker nok best den norske serien “Kjærlighet IRL». Handler om mennesker som ikke tør slippe ned forsvaret sitt og som nesten ikke har datet.

En fin og sårbar serie.

 

Så slik har dagen vært; datatrøbbel, mat og kjærlighet.

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, det var litt av en sammensetning av ord du. Datatrøbbel er ikke gøy, ikke kjærlighetstrøbbel heller og mat kan jammen også skape trøbbel! 🙂 Men sånn går dagene våre. Jeg ser ikke stort på de seriene, men titter innom jakten på kjærligheten. Her blir det en del naturprogram og Farmen. Mannen ser på sine ting innimellom, og da ser jeg også både gullgravere og biler som fikses. I kveld koser jeg meg med et musikkprogram, og så er det snart natte. Klemsiklem 🙂

      1. He, he…lapskaus av ord :). Faktisk ser jeg ikke så mye på tv jeg heller, men disse programma har jeg via litt tid det siste halvåret. Naturprogram liker jeg også, og en del andre typer program der en får vite mer om slikt en ikke vet. Her har jeg fått bakt ut rundstykka, må steke de før jeg slukker lyset. God natt :). <3

      1. Mat er både godt og viktig :). Tror ikke data’n takla at jeg tok meg noen dager fri, men den blir vel oppe og går igjen. Jeg ser nok lite på lineær tv.

    2. Jeg så den første av serien Kjærlighet IRL. Likte den, men ellers ser jeg lite tv, og det er samboeren som styrer fjernkontrollen. Det er kjedelig med datatrøbbel, frustrerende. PC-en min skriver dobbelt opp av e (ee) hele tiden, og det er slitsomt. Bruker dobbelt så lang tid på skriving, siden jeg hele tiden må korrigere…

      1. Faktisk ser jeg også lite tv, kan gå dager uten at den blir slått på. Data skal bare virke, det. Du har får mange e’er altså, jeg har for lite a’er på mac’en min :D. Blir mer trøblete å skrive når datautstyret ikke er vennliginnstilt. Men på jobb skal det bare virke :/. God torsdag til deg.

    3. Datatrøbbel er skikkelig pyton altså…. godt med litt kjærlighet etterpå da! Jeg ser noen ganger på Første date, men jeg blir så flau altså….. hihi…..! Så jeg holder meg mest til Sinnasnekkern og Eventyrlig oppussing – eller Tid for hjem når det går! Inspirasjonsprogrammer…..! Se og lær lissom! Liker å lese kjærlighet jeg, da – men drømmer IKKE om det sjøl! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg