De gode valg

 

 

 

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag… er det mandag, er det mandag…

 

 

 

Men det var nok i går. Vi er ved tirsdag. Og her dangler jeg innom. Tror jeg er for trøtt til å dra fram noe fornuft i kveld.

Sist natt overnatta jeg hos mor. Det var meldt så ille vær at jeg syntes det var best.

Egentlig hadde jeg en stressa versjon av meg sjøl i gårkveld. Så da mor ville at jeg skulle hjelpe til med å se etter klær, var det langt over min kapasitet. Tror ikke hun likte helt det. Men i dag, i dag var en ny dag.

Jeg fant fram og hengte tilbake og noe hang jeg ut.

Lillejulaften skal hun innover til oss, så da får jeg pakke ned og hjelpe til med den biten. Ellers skal vi pynte treet og julepynte litt hos henne, før vi drar hit.

Har meldt fra til hjemmetjenesten og kjøkken.

Det er bare noen små korte dager til.

Fikk vaska kjøleskapet hennes og tatt fram julekoppene, så kom meg ikke på hjemvei før utpå dagen.

Da ble det suppe som jeg laget i går.

Blomkålsuppe.

Etterpå, en stund etter pakka jeg en liten bag.

For er litt stolt av meg sjøl.

I kveld var det to aktiviteter jeg kunne være med på, akkurat som jeg behøver være med på en aktivitet.

Det ene var julebord og det andre var trening…

Jeg valgte trening.

Godt fornøyd med meg sjøl av valget.

 

Ellers er listen lang, mye igjen. Til julen kan feires. Men jeg gleder meg.

Er du helt ferdig?

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Ja, jeg er ferdig, men kjenner jeg julen riktig så dukker det opp noe.. men viktig å huske at alt her er stengt på julaften 😜🥰🐰

    2. ja noen ganger må en si att i dag orker jeg ikke ,ting blir gjort alikavel :=)du var flink som valgte trening framfor julebord,ikke mange hadde gjort det :=)
      er ikke helt i boks jeg ,det mangler juletre og nisser ,ja julepynt har lovet svigermor å ta det oppe hos henne også og jeg har planer om å lage en delfiakake ,utenom det er jeg ferdig ,må handle litt kolonial da men det er sånt som skal gjøres på fredag :=)

      1. Ja, jeg mått lage et skryteinnlegg :D… men det var ikke så vanskelig.
        Du har ei å hjelpe du også, men godt vi kan.
        Juletreet fikk jeg henta forrige uke, glemte visst å lage innlegg om det. Handlinga fikk jeg gjort ferdig i dag. Men det er alltid noe å gjøre…men vi skal kose oss, det er viktig <3

    3. Jul blir det uansett! Jeg er klar med det som kan gjøres klart. Mangler helgevasken og pynte juletreet. Men det jeg ikke rekker, det rekker jeg ikke. Jeg hadde mange planer for desember, men de dagene raser bare avsted. Koselig er det, men jeg skulle gjerne hatt flere dager før julekvelden. Jeg får visst jobbe på, for gjestene de kommer på julaften de! Klemsiklem 🙂

      1. Jepp, det blir det. Tror du er flink til å jobbe. Jeg er tidsblind, veldig frustrerende. Men når jula ringer inn er det jul uansett. Tenker å være slik nesten ferdig med alt i morgen kveld, når gjengen kommer. Tida går så fort hele tiden, skulle vært gå-saktig-innstilling :).
        Klem til deg <3

    4. Du gjør en god gjerning til din mor.:)
      Håper du blir ferdig med alt du har på listen:)
      Trening er bra for kroppen. Kos dere i julen:)

      1. Vil mor skal føle hun har det bra.
        Listen rekker jeg nok aldri ferdig, men det har ingen ting å si. Vi skal kose oss, det går fint uten at den er ferdig 🙂
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg