Den store tomheta

 

 

 

Så sitter her og tenker, hva i all verden skal jeg skrive?

 

 

https://pixabay.com/no/users/picjumbo_com-2130229/

 

Skal jeg skriver noe morsomt, tenker jeg.

Men det dukker ikke noe morsomt opp.

Jeg kjenner jeg er lei av å skrive om det jeg har skrevet om den senere tida.

Sannsynlig er jeg lei av mye mer også.

Og å skrive om slikt gir så lite, både for meg og for deg som leser.

Så jeg tror jeg bare varmer paien min i og tar lørdagskveld.

 

Nyt kvelden godt!

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Noen ganger er man bare lei ja.. av både blogging og andre ting 🙂 Men jeg liker slike innlegg du pleier å ha jeg..litt slik jeg blogger også, hverdagsoppdateringer og annet “småtteri”..men du er jo så dyktig med formidling av ord du da ..skriver så poetisk 🙂 Kos deg med pai og god helg videre <3 Klem

    2. Det er noen ganger det er så innmari vanskelig å få til noe……. men som regel er jeg stinn av ideer! Du får bare ta det med ro til du får ånden over deg igjen! Goooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg