Det er sommer

 

 

 

 

Søndag og på tur… Nei, ikke slik tur. Skal jobbe noen timer.

 

 

 

Dagene skynder seg forbi.

Og været er upåklagelig.

 

I går traska ned til sjøen igjen.

Kart.no hadde narra meg litt, eller så var det veldig lav flo.

Og det var det nok.

Men jeg fikk dykket meg og svømt opp til flere ganger samtidig som jeg rydda bort litt tang.

Til slutt satte jeg meg ned på stranda med beina ute i vannet.

Vannet er så klart at det syns nesten ikke.

Men så måtte jeg ta returen og bakkene opp igjen.

Det er så fint og være nede ved sjøen.

Jeg tenkte da jeg tok bildet over, at lyden burde også fotograferes.

 

Oppe fikk laget meg mat, vasket noen hyller i kjøleskapet.

Hadde vært å handlet på Kyrksæterøra før badeturen.

Minnebrikken min var full, så måtte ha ny. Føltes litt forferdelig å ikke kunne ta bilder.

Nå kan jeg igjen.

 

 

Tenker å ta bilder i dag også.

Nå er det jobb og jeg vil gjerne kunne sette dagen på en minnebrikke.

 

 

 

Ha en fin søndag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Herlig dag, og fine bilder 😀
      Legger du ikke inn bildene fra minnebrikke på pc, n?
      Greit å ha flere brikker uansett da. Ekstra må være med på tur 😉🙂
      God søndag. 🥰

      1. Jo, jeg fører over – men tømmer ikke brikkene, greit å ha de som back-up om data’n kneler.
        Så har noen brikker, men noen har stoppa å virke uten å være full.
        Takk, Heidi. Håper din søndag har vær fin. <3

    2. Veldig synd at bilder ikke kommer med lyd, for den idyllen det er å sitte ved sjøen å høre vannet forsiktig daske mot stenene er helt fantastisk 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Jaa, ikke sant. Det er en slik ro. Fisk som hopper og fugler som synger.
        Takk, håper du har hatt en nydelig dag. Nå savner jeg å lese hos deg og andre, men tror jeg skal rekke litt i morgen tidlig. Riktig fin uke til deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg