Det går så fort

 

 

 

Søndag, søndag, da er også du historie snart… Disse dagene. De kommer og går. Dagen har vært fin.

 

 

 

Jeg våkna veldig tidlig, men bevilga meg litt mer søvn.

Dagen var både fin og kald og lettbeint jogga dagen avgårde.

Jeg satte i gang med ryddesjau. Fikk vaska noen golv og lagt sammen klær.

Kokt kaffe og så fikk jeg et hyggelig besøk.

Det ble masse prat, så ikke ut i den vakre dagen.

 

Men etterpå tok jeg på meg skoa.

Måtte en tur ut i vårkvelden og tok veien over veien.

Det var godt.  

Ned til sjøen var passe lengde i dag.

Der den lå i stille duving. 

En stamme voks både opp og ned.

Stranda lå der som en påminning av sommeren vi har i vente.

Denne stubben var på en måte splintra, om det var vind, rote eller lynnedslag lar jeg være å gjette på.

Oppe igjen var det middag. Laks med rotmos og perletomat til.

 

Og så var kvelden her.

En dag går sannelig fort. Og det er akkurat to måneder til 17. mai.

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg