Det nærmer seg

 

 

 

En – to – tre dager, igjen. Kanskje fire.

 

 

 

 

Det nærmer seg.

Det er ferien som står utenfor døra.

Den lengste.

Ikke den lengste døra, nei…

Har hatt to uker ferie, nå er det tre uker, hele resten av august.

 

Her er et bilde fra siste ferie. 

 

 

 

I dag jobba jeg som en helt, egentlig kosa jeg meg.

Liker å jobbe med layout og design.

Jeg har fått all teksten inn i plandokumentet jeg tok på meg å mekke.

Men må også skrive noe tekst, og finne flere bilder. Den kan likevel legges fram til presentasjon på neste møtet.

Det møtet skal ikke jeg være med på. Jeg har vel sagt det…det der med ferie…

 

Prøver bare å være morsom.

Er ikke riktig så glemsk.

Bare nesten.

 

Men altså, tre eller fire dager igjen.

I morgen tenkte jeg å bruke nesten hele dagen på jobb, men så er det denne helsen da.

 

Sukk!

Så må vei å for noen blodprøver.

 

Fredag tenker jeg å feire sønnen, siste år som tyve åring, lørdag en tur til Trondheim.

Så siste sommer-arrangementet i museet på søndag.

 

Her er fra journalistbesøket og arrangemanget jeg nevnte her.

 

 

Her er forresten et lite klipp fra konserten nå siste helga på museet.

 

Men tilbake til oppramsinga;

noen korte timer jobb på mandag, før igjen helsegreier. Jeg responderer ikke optimalt på denne guffen jeg sprøyter inn i kroppen….blæææææ

Røntgen denne gangen. 

 

Men daaaa håper jeg at ferien er i gang. Etter turen til Kristiansund og bilde av indre liv , eller mer korrekt benstruktur, der.

I verste fall kan jeg bruke tirsdag. Om det er noe jeg ikke rakk på jobben, før tre uker friiiiii.

Tenkte meg til Oslo for feiring av en rund dag der. Men har bestemt meg for å droppe den. Så mange ting som har dukka opp i dette livet mitt i det siste, er det best å vente. Kan da reise senere.

 

Håper på sol og masse sommer her jeg bor.

Hele august.  

Og ja, jeg gleder meg.

Kanskje jeg får gjort noe av dette som har vært umulig å gjøre også. Som jeg bare har tenkt jeg vil gjøre-.

Men ennå noen dager til.

Noen få dager…

 

 

 

Er du ferdig med ferien din?

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Det er en deilig følelse å se ferien foran seg, og fylle den med masse spennende ting 😊 Jeg begynte min 4 ukers ferie nå denne uken, uten å ha lagt noen spesielle planer. Pleier å ha det, men denne situasjonen vi har vært og er i har gjort at mye må settes på hold. Ønsker deg en flott ferie når den startet 😊

      1. Har sen ferie du også :). Ja, det frister ikke med så mye reisevirksomhet akkurat nå. Det får en ta igjen siden. Takk, og riktig fin ferie til deg også <3.

    2. Deilig med ferie til gode da..og nå skal det bli finvær her..håper det blir det hos deg også:) Du er flink med bilder og tekst i blogginnlegg i allefall..
      Blodprøver er jo ikke så “gøy”men nødvendig.. Bursdagsfeiring blir nok hyggelig.. <3 Moro å se avisutklippet fra ting du er i "bresjen"for… Ønsker deg en fin -fin ferie… Klem <3

      1. Takk skal du ha. Det skal bli godt med denne ferien. Det er litt mye styr med denne helsa akkurat nå, men det er sikkert ting jeg kan være flinkere på. Somrene blir ganske aktive pga. at jeg har dette ansvaret, men nå skal jeg bare vifte med tærne :D. <3 Stor klem.

    3. Det blir kjempekoselig med ferie da. Håper du får en kjempefin ferie 🙂

      Mannen min er ferdig med to uker ferie. Vi gjorde masse koselige ting når han hadde ferie, og mannen min har to uker ferie igjen. De skal han ta i august. Da skal vi også reise litt bort for å finne på noe.

      Selv er jeg 80% uføretrygdet har har mye fri ellers. Nå i sommerferien har jeg fri fra spillejobbene mine på fløyta. Begynner igjen i slutten av august. Koret jeg synger i har også sommerferie.

      Er du fra Tusna? Der var koret jeg synger i på tur sammen med et mannskor fra Sardinia i 2007. Hun som drev gjestgiveriet sang i koret vårt, og hun har sluttet nå. Det er moren til han som er trener for Ranheim.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, det er skikkelig godt med ferie :). Så artig at du jobber med musikk. Sang også i et kor, da jeg bodde i Trondheim for mange år siden. Ok, så det er en Tustning som trener Ranheim:). Jeg er ikke fra Tustna, men den kommunen ble slått sammen med den kommunen jeg bor i. Og jeg er en del der, fordi museet jeg har ansvaret for ligger på Tustna. Riktig fin dag til deg også <3.

    4. Har ferie akkurat nå. Skjønner at du gleder deg til det. Artig å få gjort noe man ikke får det til når man jobber.
      I morgen blir det sykehus undersøkelser for mannen min og etterpå kjører vi en tur i Oslo og besøker datteren vår.
      Lykke til med ferien snart:)

      1. Så godt, du er midt i ferien. Ja, det er fint å gjøre slikt en ikke får tid til eller. Blir nok fint med en Oslo tur. Tenkte å dra nedover førstkommende tirsdag, jeg også, men har utsatt det inn til videre. Håper undersøkelsene til mannen din går fint. Riktig fin ferie til deg og dere :).

      1. Det skal jeg, en arbeidsdag i morgen, så friiiiii <3 <3. Det blir godt. Du får kose deg med minnene av en ferie og alle vakre bildene du tar :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg