Det skjer alltid det samme

 

 

 

Alle dager ender. Uansett. Det blir alltid kveld. Igjen og igjen.

 

 

 

 

 

Nå har det skjedd nok en gang.

Det har blitt kveld.

 

Har det vært dag?

 

Jeg har hatt ‘snor i nasen’ gjennom dagen, og den snora dro.

 

På tur hjem ser jeg tilfeldig kontorlokaler til utleie.

Det var annonsert på plakater utenfor.

Jeg kjente jeg ble kvalm.

Hvorfor skal man alt dette, jeg var så lei og oppbrukt.

 

 

Ni timer på jobb er i overkant på en dag.

Spesielt når en ikke er hundre prosent lengre.

 

Og jeg var ikke hundre prosent etterpå, jeg skulle slå inn jordbær på på sjølbetjente kassa da jeg var innom butikken.

Jeg ser ikke der jeg skal trykke og tilkaller betjeninga.

Den var der. Rett foran meg, rett i synsfeltet.

 

Så du skjønner tegninga…

Det er slikt jeg ikke skal.

Det er bare alt for dumt.

Men jeg har ikke så mange andre muligheter så lenge jeg står i dette.

 

 

Møtet gikk bra, sjøl om jeg etter hvert var for sliten til orda.

Etterpå tok jeg noen bilder før jeg satte meg i bilen for returen.

 

 

I morgen har jeg fri.

Friiiiiiiiiii!!!

Egentlig er jeg irritert på at det skal bli slik som dette.

Men nå har jeg skrevet noe om det.

 

 

Så over til sen, sen middag.

 

God natt!

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. ..skjønner jo at alt ikke er svart/hvitt og at av og til MÅ man.. men kjære deg, du høres mer utbrent ut enn det som egentlig er ok, og trur du snart trenger å ha fokus på DEG, DEG og DEG ei stund 💖 Nyt fridagen.

      1. Tusen takk, den nytes i slow tempo. Tenker mye på hva som egentlig ‘koster’, kanskje det blir bedre om jeg gjør slik…tenker jeg. Ikke lett dette. Men finner ut av det. <3

    2. Du har stått på for hardt, men da e det ekstra godt du har fri i dag no <3 ta vare på dæ sjøl og energien! Skjønne du si du ikke har anna valg no når det står på, men håpe du Finn måta å løs ting på uten å bli helt tappa for energi <3

      1. D e GODT! Ska prøv å ta vare på mæ sjøl på vikti vis. Æn må bærre leit, finnj d ut. Vi har så mykje å ler. Men no håpe æ intervjue kjæm snart ut <3.

    3. Så godt du har en fridag. Men du trenger MANGE! Jeg tror du har kjørt deg selv alt for hardt i det siste. Ta godt vare på deg selv. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

      1. Fridag er alldeles herlig. TAKK! Ja, jeg trenger mange. Skulle legge inn ferie i går, men var for sliten til å komme meg inn for å få registrert, hodet ville ikke være med. Nyt onsdagen din <3. Klem.

    4. Håper fridagen din har vært fin og du har fått hvilt godt etter gårdagen. Den hørtes ikke helt fin ut.😒
      Ønsker deg en flott kveld!🤗

      1. Det var mor slutten jeg var helt oppbrukt, tror jeg ble sittende på fridagen min ute å greie nå. Så man har alltid noe å lære :). Det er bra. Takk, ønsker deg en fin lørdag :).

    5. Det har vært morgen og nå er det snart kveld her også. Det var mange timer på jobb, kjenner at jeg blir sliten bare av å lese det. Har fått mer enn nok om jeg klarer 6 timer, og i dag ble det nettopp det. Mesteparten av min dag har gått med til å sitte i møter, og når jeg kom til de siste ble jeg flink til å kvele det ene jespet etter det andre. Håper du får en god og avslappende torsdagskveld 🥰

      1. Har nok nok med 6 timer vanligvis, jeg også. Møter kan være krevende. Torsdagen ble også litt lang, prøver å unngå møter da – men var kalt inn til møte klokka 10, og er ikke ferdig før kl. 18 på torsdager. Men dette blir annerledes sannsynlig, blir nok ikke bibliotek fra nyåret.

    6. 9 timers jobb, det er ikke rart du ikke ser jordbæra for bare tåke da 😲
      Godt du har fri litt så du får tatt deg igjen.
      Gode tanker og klemmer fra meg 🙂❤️

      1. He, he, nei, da forsvinner jordbæra :). Takk for gode tanker. Er veldig i tankeboksen om hva jeg har muligheter for når det blir slik, for det bør ikke det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg